Eunseok Dişariya çikip yürümeye başlamişti, Wonbin ise onun peşinden gidiyordu.
"Eunseok bak-"
"Wonbin İçeriye geri git."
"Hayir dinlesene!"
"Neyi dinlemeliyim?! 'Aaa hayir Ben sohee'yi çok seviyorum' söylediğini mi?"
"ben me zaman böyle birşey dedim?"
"Beklemelimiyim Bunu söylemene?""Evet çünkü o benim arkadaşım"
"Öyle otururken mi?"
"hiçbir şey yoktu ya Arkadaşina sarilmaz misin sen?"
"Evet ama öyle değil"Wonbin gözlerini devirip bir kez daha denemeye karar verdi.
"Bak sohee ile ben senin hakkinda konuşuyorduk, Sonra o senden çok sevimli bir fotoğrafi olduğunu söyledi ona bakmak istemiştim ama o hep 'Eunseok izin vermez' falan diyordu Sonra ise onun elindeki telefonu almaya çalişmiştim!"Eunseok istemsiz bir şekilde gülümsedi "Cidden mi?"
Dedi Wonbin'e.Wonbin ise onun gülümsemesini gördüğünde rahatlamişti. "Evet !"
Birden Eunseok'un Kollarini belinde hissetmişti, "Çok özür dilerim Wonbin-ah~" Demişti Eunseok ona.
Wonbin şok olmuş bir şekilde onun sarılmasına karşilik verdi "Bir dinleseydin işte..."
"Sohee ile ilişkin var sandim..."Wonbin sadece ona sarilmaya devam etti, birden Eunseok biraz geri çekilip onun yüzüne bakmaya başladı. "Çok güzelsin..."
Dedi Wonbin'e. Wonbin ise her Saniye daha fazla kirmizi oluyordu yanakları.
"Bir şey yapsam... Benden sinirlenmeyeceğine söz verir misin?" Dedi Eunseok.
"Hm?"Wonbin sözünü bile bitirmeden Dudaklarınin üstünde Eunseok'un dudaklarini hissetmişti...
————————
Bebeğimi çok özledim... Sm den daha bok bir yes yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗥𝘂𝘀𝗵 - 𝘞𝘰𝘯𝘣𝘪𝘯 𝘹 𝘌𝘶𝘯𝘴𝘦𝘰𝘬
Short Story"Kalp atişlarimi hizlandiriyorsun, Vücudum alev alev yaniyor."