HERKESE SELAM :D UZUN BİR ARADAN SONRA YİNE SİZLERLEYİM :D ^^ İKİ YABANCI'YI ÖZLEDİNİZ Mİ *-* BU BÖLÜM BENDEN BU BÖLÜMÜ BEKLEYENLERE GELSİN ASDFGHJKL UMARIM BEĞENİRSİNİZ *-* ÖPÜLDÜNÜZ YOĞURTLU MEYVE SULARIM *-*
Şuan karşılıklı durmuş birbirimize bakıyorduk.Bu kadar güzel bakmak zorunda mısın?Peki ben özlediğimi bu kadar belli etmek zorunda mıyım?Peki bana bu kadar kötü bakmak zorunda mısın?Nefret edercesine..Bu canımı yakıyor.Yine de onun karşısında güçlü durmam gerek.Krystal'ım ben!
Kris:Böyle yapmak zorunda mısın cidden?
Krystal:Neyapıyormuşum ben?
Kris:Kendini küçültmek zorunda mısın?Hiç bir şey olmamış gibi yanıma gelip oturuyorsun.Bunun üstüne Larissa'yı kovuyorsun.Ne yapmaya çalışıyorsun?Sen benim hayatımdan çoktan çıktın!Şimdi hiç bir şey olmamış gibi geri dönemezsin.Bir daha böyle saçma sapan şeyler yapma!Çünkü tiksindirici oluyorsun!
Bir şey dememe izin vermeden kapıyı açıp gitmişti.Bir de kapıyı çarpmıştı üstelik.Artist!Ah..şu sol gözümden düşen şey göz yaşımı.Hayır gözümden işiyorum ben!Bu acıtmıştı.fazlasıyla.Ben sadece onu delicesine severken onun böyle yapması.İşte bir damla yaş daha..Ve bir tane daha..Ve bir tane daha.Evet şuan hıçkıra hıçkıra ağlıyorum.Kris..özür dilerim.Bunları bize yaşattığım için özür dilerim.
Kendimi daha fazla tutamadan yere oturdum.sırtımı duvara yasladım ve yine aglamaya devam ettim.Yalnız hissediyordum.Kris yoktu çünkü.Diğer yarım yoktu.Birden kapı açıldı.İçeri giren Kris'ti.Yanıma geldi ve beni elimden tutup ayağı kaldırdı.Şaşkın gözlerle ona bakıyordum.Onun da gözlerinden yaşlar akıyordu.
Kris:Özür dilerim Krystal..
Birden sarıldı.Bende kollarımı ona doladım.İşte bu en güzeliydi...Diyeceğimi sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Çünkü içeri giren Hana'ydı.Beni yerde görünce koşarak yanıma geldi.O da yanıma oturdu.Endişelenmiş görünüyordu.
Hana:Krystal..neyin var?Ne oldu?Niye ağlıyorsun?
Krystal:O benimle konuştu.Uzun süreden sonra ilk defa benimle konuştu.
Hana:Ne?Bu güzel bir şey farkındasın dimi?
Krystal:Keşke söylediği şeyler de güzel olsaydı..
Durumu anlamış olucak ki bana kollarını doladı.Ağlamam daha da arttı bu sayede.Ne..duygusalım ben!En azından Kris konusunda.Hana ellerimden tutup ayağı kaldırdı.Birlikte salondan çıktık.Birden durdu.
Hana:Böyle güçsüz durmamalısın.Güçlü durmalısın ki senin eski Krystal olduğunu anlasın.O güçsüz değil güçlü Krystal'ı sevdi.
Ellerini uzatıp göz yaşlarımı sildi.Gülümsedim.Sınıfa çıktığımızda hoca sınıfa girmişti bile.Bu sefer fazla uzatmadan yerimize geçmemizi söyledi.Önceden yaptığı gibi ceza vermemişti.hmm ilginç!Galiba okula temizlikçiler gelmiş!
**********
Eve Hana'yla birlikte gelmiştik.Eve girince Anneme sıkıca sarıldım.Sonra direk Hana2yla birlikte odama çıktık.Tabiki bara gidecektik.Güzel olmamız gerekiyordu.Dolabımın başına geçtim.Siyah kısa dantelli elbisemi çıkardım.Hana'ya da elbiselerimden birini verdim.Hemen giyindik.Hafif bir makyaj yaptım.Güzelim ben!Öyle çok makyaja ihtiyacım yok!Hazırlanırken zamanın nasıl gectiğini anlayamadık.Saat 7 olmuştu.Aşağı indiğimde annem bizi gülümseyerek karşılamıştı.
Jenny:Benim kızlarım çok güzel!
Krystal:Kime benzediğim belli oluyor.
Jenny:Krystal..kendine dikkat et.İçki içmek yok unutma!Sonra seni çekemem!Bu yüzden süt iç.
Jenny:Peki..peki.Süt içerim!
Hana bizim bu halimize gülmüştü.Ben gözlerimi devirmekle yetinmiştim.Evden çıktığımızda benim arabama bindik.Bara geldiğimizde arabadan inip bara geçtik.İçerisi içki sigara ter kokusunun karışmış hali gibi kokuyordu.Midem bulansa da aldırmadım.Geçip bir masaya oturduk.Gözlerimi etrafta gezdirdiğimde Kris'i gördüm.Arkadaşlarıyla birlikteydi.Yanında Larissa yoktu.Bir an için gözlerimiz birbirini bulsa da hemen kafasını çevirmişti.Yaa!Canına mı susadı bu çocuk!Hiç mi özlemedi?Polis mi çağırayım ki!Bunlar hep uzun zamandır kafasına vileda sopasıyla vurmadığım için oluyor!Kendime içki söyledim.Demeyi çok isterdim ama maalesef ki annem yüzünden şuan süt içiyorum.Böyle düşününce aklıma bu barda yaşadığımız anılar gelmişti.Durup dururken gülmek zorunda mıyım!beni burda Martin'den kurtarmıştı.Sonra da peşimi bırakmamıştı.Arabama binmişti ve ben de onu evine götürmeden yolun ortasında indirmiştim.Şöyle bir düşününce onunla çok güzel şeyler yaşamıştım.İlklerimi yaşamıştım ben onunla.Gözlerim dolmaya başlamıştı..yine!Sütü masaya bırakıp içki istedim en sertinden.Hana bu hareketime karşılık şaşırmıştı.Ve ilk bardak bitti..İkinciyi söyledim.Ve ikinci bardak bitti..Üçüncüyü söyledim.Ve üçüncü bitmek üzereydiki kolumun üstünde bir el hissettim.Kafamı kaldırdığımda Kris'i gördüm...
Dememi istiyorsanız daha çok beklersiniz.Çünkü koluma elni koyan kişi Hana'ydı.
Hana:Sence de biraz fazla içmedin mi?Bırakmalısın artık.
Krystal:Yaa!Ben Krystal'ım.Bana bir şey olmaz.
Hana:Emin misin?Şuan pekte iyi görünmüyorsun.
Krystal:Yaa..Hana..senden niye iki tane var?
Gözlerini devirmişti.Hem de iki Hana birden!
Hana:Beni burda bekle.Bir yere ayrılma.Lavaboya gidicem.Tamam?
Krystal:Okey!
O gittiğinde Kris2 baktım.Çıkışa doğru gidiyordu.Çantamı aldığım gibi onun peşine takıldım.Şuan nedense bir rahatlık vardı üstümde.Kesinlikle sütün rahatlığı bu!Kesinlikle!
Dışarı çıktında ben de çıkmıştım.Onu kolundan tutup durdurdum ve karşısına geçtim.Şaşkın gözlerle bana bakıyordu.
Krystal:Yaa!Bana böyle davranmak zorunda mısın?Ne kadar acı çektiğimi görmüyor musun?Polis çağırsam eski Kris olur musun?
Kris:İçki mi içtin sen?
Krystal:Yoo..süt içtim!
Kris:Sana saçma sapan hareketlerde bulunma demiştim.
Krystal:Saçma sapan hareketler?Hah!Krystal'ım ben.Saçma sapan davranan biri varsa o da sensin!
Başım dönüyordu.Kris'ten şuan önümde tamı tamına 4 tane vardı.Bir tanesiyle zor uğraşıyorum ben!4 taneyi ne yapıcam!Yerler mi oynuyor!
Krystal:Kris..deprem mi oluyor?
Kris:Gitmem gerekiyor.Şuan cidden çekilmezsin.
Yürümeye başlamiştı.Arkasından gidiyordum.Kolundan tutacağım zaman ayağım burkulmuştu.Normal olarak yere düştüm.Arkasını dönmüştü.Bir an için gözlerindeki telaşı görsem de yine o huysuz hallerine geri dönmüştü.
Krystal:Ah..acıyor.
Kris:Bu numaralar eskidi biliyorsun dimi?
Krystal:Ben yaparsam eskimez!
Umursamadan yürümeye devam ediyordu.Bu canımı acıtmıştı.En azından ayağıma bakabilirdi.Önceden olsa böyle yapardı çünkü.Hatta sırtına alıp taşırdı.Sinirle yerden kalktım.Gözyaşlarımı umursamadan ona yetşip kolunu tutup kendime çevirdim.Elini alıp tam kalbimin üstüne koydum.Gözyaşlarımı durduramıyordum.Muhtemelen şuan çok çirkin gözküyordum ama bu şuan dert edeceğim en son şey!
Krystal:Burası acıyor Kris..Burası diğer yarısını bekliyor..
Kris:Diğer yarısı...
Krystal:Sensin!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ YABANCI 2
Ficção AdolescenteArtık tamamen iki yabancı olduğumuzu düşünüyordum.Kim bilebilir...Belki de iki yabancı değildik...