-Sadece İkimiz-

1.6K 64 31
                                    

Tamam..Belki de iki yabancı değildik.Biraz fazla abartmış olabilrim.Uzun bir aradan sonra yine üniversitedeyim.Hana ile birlikte kantinde oturuyorum.Her şeyin bittiğini sanmıştım meğersem ama asıl herşey yeni başlıyormuş...

O günden sonra Kris yüzüme bakmamıştı.Beni görmezden geliyordu.Bir de ben gittikten sonra sevgilisi de olmuş.Larissa...aslında çok güzel bir kız.Bu canımı acıtıyordu.Gözümün önünde başka bir kızla olması o kadar saçma geliyordu ki.Halbuki annesinin yüzünden gittiğimi bilse böyle davranmazdı bana.Yine de söylemiyordum işte gerçekleri.Ona kalsa şuan iki yabancı gibiydik.Ama benim için öyle değil.Ben krystal'sam Kris'i tekrar elde edecektim.Ben buyum..Yenilen bir kız değilim.Her şeyi kabullenen bir kız değilim.Tüm zorluklara rağmen o zorluklarla başedebilen bir kızım...

O güne gelirsek...Son sözöümüz ikimizinde ufacık bir "merhaba" olmuştu.Sonra o arkasını dönüp hissiz bir şekilde uzaklaşmıştı yanımdan.Bu olayları anneme anlatmıştım.O da gözyaşlarını durduramamıştı.1 ay kadar gitmemiştim üniversiteye.geldiğimde Hana ve Martin beni çok sıcak karşılamışlardı.İkisi de beni özlediğini belli ediyordu.

Bu arada Hana ve Martin..İkisi gerçekten çok uyumlu bir çift olmuşlardı.Arada ufak tefek tartışmalar oluyordu ama bu tartışmalar onları daha da tatlı gösteriyordu.Onları kıskanıyordum aslında.Belki şuan Kris'le ben de böyle olabilirdik...Her neyse..onu kazanacaktım.

Martin elinde tostlarla yanımıza gelmişti.Acıkmıştım.Martin'in elinden tostu kaptığım gibi yemeye başladım.

Krystal:Burayı özlemişim.

Hana sıkı bir şekilde sarılmıştı bana.Sonuçta yaşananlardan herkesin haberi vardıMartin acıyan gözlerle bakmaya başlamıştı bana.O sırada Kris ve sevgilisi Larissa'yı gördüm.Kantine gelmişlerdi.Birlikte sarmaş dolaş masaya oturmuşlardı.Larissa'nın bana olan bakışları hiçte iyi değildi.Ben de ona inat kötü kötü bakmaya başladım ona.Şimdi elimde bir vileda sopası olacaktı da görücekti gününü.Kris sanki bana nispet yaparmış gibi daha da çok çekmişti onu kendine.Bu kadarına da dayanamazdım.Birazdan ders başlayacaktı zaten.Sinirle yerimden kalktım.O sıra da Hana da kalkmıştı.Birlikte sınıfa gittik.Martin de arkamızdan gelmişti.Geçip yerime oturdum.Hana arkama oturmuştu.Sınıfa Kris'in girdiğini görünce birden heyecanlandım.Larissa başka sınıftaydı.Bu her ne kadar sevindirse de Kris'in beni takmaması sinirlerimi bozuyordu.Bir an göz göze gelmiştik ama hemen kafasını çevirip önüme oturdu.Aklıma burda yaşanan anılarımız gelmişti.Bu yüzümü güldürmüştü.Onu burda vileda sopasıyla kovalamam...saçmaydı ama güzeldi.Brlikte bir sınıfta kilitli kalmamız..saçmaydı ama güzeldi.Bahçede yerlerde sürünerek kolyemi aramamız.. saçmaydı ama güzeldi.Belki de şuana kadar yaşadığımız tüm şeyler saçmaydı ama güzeldi...

Ders tabiki de sıkıcı geçmiştiMüzikle ilgili şeyler görüyorduk ama bu eğlenceli olucağı anlamına gelmezdi.Ders dersti işte.Gelmediğim süre boyunca işlenen tüm konuları Hana not almıştı ve beni çalıştırmıştı.Hana ile bu süre içinde çok yakın arkadaş olmuştuk.Fazla yakın...Mesela bu gün bize kalmaya gelecekti.

Tenefüste Larissa sınıfa gelmişti.Kris'in yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdu.Bu kızı sevmiyordum.Hareketleri gerçekten çok yapmacıktı.Sınıfa bir çocuk gelip müzikle ilgili bir seminer olacağını söyledi.Sınıfça seminerin yapılacağı salona gittik.Larissa da geliyordu.Hayır yani bu kızın kendi sınıfıyla gitmesi gerekmez miydi!İçimden saydıra saydıra salona girdim.İnadına Kris'in yanına oturmuştum.Kris'in diğer yanına da Hanayı oturtum.Hana'nın yanına da Martin oturmuştu.Larissa ayakta kalmıştı.

Larissa:İzin verseniz de sevgilimin yanına otursam..

Krystal:Senin bu sınıfta olduğunu sanmıyorum.

Yüzü düşmüştü.Aferin sana Krystal!Hana'nın kıkırdamasını duymuştum.Larissa eğilip Kris'in dudağına ufak bir öpücük kondurmuştu.Benim.Gözümün.Önünde.Kris'i.Dudağından mı öpmüştü!Sakin ol Krystal.Sen güçlüsün..ya da güçlü olmak istiyorsun.Bana inat yapıyordu.Bunu Kris'i öptükten sonra bana imalı imalı bakan gözlerinden anlamıştım.Sonra bir şey demeden gitti.Kris'le yan yana oturuyorduk.Bu tuhaf hissettiriyordu.Kokusunu alabiliyordum.O kadar güzel kokuyordu ki.Onu özlemiştim...Şuan ona sarılmayı o kadar çok istiyordum ki..ama yapamıyordum işte.Önceden olsa kafasına bir tane çanta geçirmiştim bile.Şimdi niye geçiremiyordum...Bunu o sağlıyordu.Soğuktu..Beni görmezden gelmesi canımı yakıyordu.Fazlasıyla...

Seminer boyunca onu izlemiştim.Faredip farketmemesi umrumda değildi.Ben onu özlemiştim.Gözümden bir yaşın düştüğünü hissettim.Ah..hayır..şimdi olmaz.Burda olmaz.Herkesin içinde olmaz.Kris'in yanında olmaz.Ağlamak istemiyordum.Hemen yüzümü başka tarafa çevirdim ve gözyaşlarımı sildim ve gülümsedim.Ben kötü bir şey yapmamıştım.Belki de annesinin sözünü dinlemem saçmaydı ama kötü bir şey yapmamıştım.Onun için yapmıştım tüm bunları.Onun için...Kris için..

Seminer bittiğinde herkes ayaklanmıştı.Biz Hana ile kalkmadık en son çıkacaktık.En azından daha rahat çıkardık.Sonunda herkes çıktığında bizde kalktık.Hana ve Martin çıkmıştı.Bende tam çıkıyordum ki ber elin kolumdan çekmesiyle içeri savruldum.O kişinin yüzünü görememiştim.O kişi kimse kapıyı kapatmıştı.

Kafamı kaldırdığımda bana bakan bir çift ela gözlerle karşılaştım.Karşımda Kris duruyordu.O mu çekmişti beni içeriye?Bu koca salonda başbaşaydık.Yalnızdık.Kokusunu daha derinden hissedebiliyordum.Gözlerim dolmuştu.Uzun bir süreden sonra ilk defa onunla yalnızdım.Kimse yoktu.Sadece o ve ben vardık..Sadece ikimiz...

Selam yoğurtlu meyve sularıım :DD hepinizi özledim *-* Bu hikayeyi yazmayı gerçekten çok çok özlemişim ^^ Size sürpriz yapmak istedim.Uzun bir aradan sonra İki Yabancı 2'yi yazmayı düşündüm ve yazdım.Umarım beğenirsiniz.Umarım hoşunuza gider ^^ Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. *-* ÖPÜLDÜNÜZ.

İKİ YABANCI 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin