•Yarayla alay eder yaralanmamış olan

15 1 1
                                    

İyi okumalar. :)

•••

Jungkook koşmayı bırakıp hızlı adımlarla ilerledi elinin tersiyle kurumuş olan yüzünde ki kanı silmiş Taehyung'u gözleriyle arıyordu. Bulduğu an; esmer adamın arkasından koşarak gelip kolunu tutup kendine çevirdi, dudaklarını aralayıp konuştu nefes nefeseydi.

"Taehyung.... dinle beni...."

Esmer adam kolunu sertçe çekti, "Konuşacak bir şey yok Jungkook." Bir kaç adım attı sonra tekrar kolu tutuldu kafasını çocuğa çevirdi.

"Ben seni gerçekten seviyorum, yemin ederim-"

"Senin kalbin beni sevecek kadar küçük, benim gibi birini sevemezsin sen."

"Taehyung bak, ben seni 4 yıldır sevdim gerçekten inan bana. Hatta 4 yıl bile değil çocukluğumdan beri sevdim seni."

"Kalbimi kırdın Jeon. En başından beri yapmak istediğini şimdi yaptın, ne bekliyordum ki?"

"Doğru değil, Yoongi-"

"Yoongi'yi tanıyorum Jungkook, ne yaptığını ve ne yapacağını biliyorum. Hatta senin benden sakladığını düşündüğüm şeyi de biliyor."

"Senden bir şey saklamıyorum, yemin ederim ki saklamadım da."

Taehyung cebinden peçete çıkarıp çocuğun eline tutuşturdu arkasına dönüp ilerlemeye devam etti, eve varmasına bir kaç ev kalmıştı. Jungkook arkasından gitti peçeteyle ağzını silip cebine sıkıştırdı.

"Lütfen böyle yapma, dinle beni sonra git."

Ses çıkmadı ikisinden de, eve vardıklarında esmer adam merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başlarken çocuk nefes almak için durup tek eliyle korkuluğu tuttu. Başı dönmeye başladı ve boşta kalan elini alnına koyup merdivenin ilk basamağına oturdu, esmer adam durmuştu, onu izlerken derin nefes alıp çocuğun yanına gelip onu kucakladı.

Genç çocuk esmer adamın kucağında bayıldı kafası adamın göğüsüne yaslanmıştı. Taehyung kendi evine götürüp çocuğu yatağına yatırdı saçlarını bir yandan okşayıp bir yandan dudağına pansuman yapıyordu.

"Çocukluk aşkımı bitirdin, çocuk."

Sessizce Jungkook'un yüzünü temizleyip yerinden kalktı, giyinme dolabına yaklaşıp kapağını açtı ve içinden yeşil gömlek ve onun koyusu eşofman çıkarıp yatağın üzerine koydu. Çocuğu oturur pozisyona getirip sırtını yatak başlığına dayadı ve üzerinde ki tişörtü çıkardı. Çocuğun göbek bölgesinde küçük çizikler olduğunu gördü tepki vermedi, gittiği sporun getirdiği karın kaslarında elini gezdirmeyi bırakıp elini onun sırtına koyup kendisine yaklaştırdı boşta kalan elinde ki gömleği çocuğa giydirdi. Düğmeleri iliklerken üstten iki düğmesini açık bıraktı kotu da çıkarıp eşofmanı giydirdi ve çocuğu yatağa sırtüstü uzandırıp üzerini örttü. Kirlileri makineye atıp geri odaya geldi yatağa uzanıp sırtını yatak başlığına dayadı, çocuğu izlemeye başladı.

"Şüphelere sokuyorsun beni çocuğum."

"Seni bırakıp gitmek zor olacak..."

Jungkook bir kaç saat sonra gözlerini açtı nerde olduğunu bilmiyordu, kafasını sola çevirdiğinde uyuya kalmış olan esmer adamı gördü. Adamın kafası yastığın üzerinde duruyordu çocuk gülümsedi ve ona yaklaşıp kafasını onun boynuna koyup yan yattı, dizlerini kendine çekti sağ elini adamın kalbinin üstüne koydu. Diğer elini sağ omzuna koyup tekrar gözlerini kapattı.

Best Of Me | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin