•Felâketim olurdu ağlardım

15 0 0
                                    

Merhaba.

İyi okumalar...

•••

09:17

Taehyung iş yerine 1 aydır gitmiyordu bir sorun var mı diye erken kalkmıştı işe gidecekti. Duşa girip çıktı ufaktan kahvaltı etti takım elbisesini giyip kravatını düzeltti saçının bir kısmını yan yatırdı, kapıyı açıp evden dışarı çıkıp kapıyı kilitledi ve derin bir nefes alıp merdivenlerden aşağı inerken yukarı çıkan komşusu Jungkook'u gördü. Göz göze geldiler.

"Günaydın Taehyung."

"Günaydın Jungkook."

Taehyung tepki vermeden Jungkook'un yanından geçti, Jungkook onun kolunu tutup kendine çevirdi.

"Bir sorun mu var?"

"Hayır."

"Yüzüme bile bakmıyorsun."

"İşim var Jungkook."

"Tamam, git."

Taehyung kolunu çekip koridordan çıktı apartman girişinde duran arabaya yanaştı, şoför araba kapısını açtı Taehyung arabaya binmeden Jungkook'a bakmak için durdu sonra vaz geçip arabaya bindi. Araba kısa sürede uzaklaştı Jungkook ise kaşlarını çattı dairesine girdi.

Esmer adam şirketine geçip içeriye göz gezdirip çalışanlara durumu sordu, daha sonrasında ofisine geçip işinin başına geçti.

14:49

Fallingthedarkness:
Nasılsın?
09:32

Fallingthedarkness:
İş yerinde misin?
10:18

Fallingthedarkness:
Müsait olduğunda cevap verirsin.
10:53

Taehyung işlerini bitirip arkasına yaslandı, telefondan gelen bildirimlere bakarken mesajları gördü ve sohbet bölümünü açtı.

15:28

Kimvante:
Neden soruyorsun?
Umurunda mıydı benim nerede ne yapıyor olmam?

Fallingthedarkness:
Merak ettim sadece Taehyung.
Tersinden mi kalktın acaba?

Kimvante:
Hiçbir şeyin değilim merak etme beni.
Tersimden kalkmadım gayet normalim.

Fallingthedarkness:
Taehyung sabah yüzüme
bile bakmadın şimdi ise tersliyorsun.
Ne olduğunu söyle en azından.

Kimvante:
Seni ilgilendireceğini düşünmüyorum.

Fallingthedarkness:
Peki Taehyung, peki.
*görüldü*
15:34

Jungkook dolaşmak ve alışveriş yapmak için evden çıktı, esen hafif rüzgar ve bulutlarla kapalı gök yüzü. Yağmuru, sakin yerleri, kitapları, hayvanları ve doğayı severdi. Çalışmıyordu çünkü babası ona yardım edeceğini çalışmaması gerektiğini söyledi, yardımı her yönden esirgemezdi, Jungkook babasının bazı yönlerini almıştı. Yardımsever, pozitif, yakışıklılık, beceriler vs. Çok yetenekliydi; resim, piano, şarkı, söz yazarlığı, ve daha fazlası. AVM'ye girip etrafa yayılan tuhaf kokuyu alınca o kokuyu takip etti.

Best Of Me | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin