Na začátku 7.A mě pan učitel Machulka posadil ke klukovi,se kterém jsem si nikdy nerozuměla.
Ale po týdnu se to zcela změnilo.
Zamilovala jsem se do něho.Říkala jsem si jak je super.A hned to bylo pro mě ten nejlepší kámoš.Vůbec jsme se nehádali.
Byly jsme prostě v pohodě.
Jeden den jsem se rozhodla že řeknu kamarádovi ať mu řekne že ho miluju.On si ho odtáhl na záchod a tam mu to řekl.
Přišel do třídy a já jsem se pekelně styděla.Bylo to hrozné.
Když už skončila škola šla jsem domů.Byla jsem venku a prostě jsem dělala věci jako každý den.Večer mi přes messenger volá kamarad Denis který to Martinovi řekl.
"Ano?" řekla jsem.
"Hele,vážně miluješ Martina?" ozval se Denis.
"Noo..Jo..ale nevěřím že má holku" odpověděla jsem.Najednou jsem uslyšela smích.Woow! Ten se předvedl.Byl tam s Martinem,jeho bráchou Radkem a se spoustu jinýma klukama.
Cítila jsem se tak trapně že jsem to ani nevypla a brala jsem to z prdele.Ale uvnitř to nebylo dobré.Po dalším přesazování mě znovu posadil vedle Martina byla jsem ráda.Protože to byl můj nejlepší kámoš.
Mezi náma to bylo zase v pořádku,smály jsme se blbostem a chodily jsme spolu často ven.I s ostatními lidmi.
Byli jsme na longboardech,jen tak..Bylo to prostě super.
Už si ani pořádně nepamatuju co se dělo..Teď 6.6. Kdy jsem odjížděla na školandu tak jsem Martinovi dala dárek.Protože 14.6. Bude mít narozeniny a já tu nebudu.
Koupila jsem mu náramek YouTubera Stejka.
Je to jeho nejoblíbenější YTuber.
Jeho odpověď byla "ty si blbá,proč si to koupila?"
Odpověděla jsem "proč ne?..byl levný"
Ano..Levný..když jsem za něj dávala 190-, kč.
Místo toho aby si ho dal na ruku tak se na něj ani nekoukl a dal ho hned do tašky.Prvních pár dnů na školandě se mi stýskalo.
A tak jsem se rozhodla že mu napíšu.
S tímhle mi radila kamarádka na fb jsem mu tedy napsala:
"Martine?"
On: "no? :D"
Já:"sereš mě!"
On:"proč?"
Já:" Myslim to absolutně vážně
Vis,uz na to nemam..prijde mi ze se snazim jenom ja a ty nechces...uz nevim co mam delat,celou skolandu se kvuli tobe trapim.ty vis jak to k tobe citim ale tobe to je uplne jedno vubec si me nevsimas proste me neresis...Všímáš si mě,ale jen když nejsi s kámošema.ani nevis jak mi to je lito . uz nevim co vic pro to udelat,byla bych radsi kdyby si mi to rekl ze se semnou nechces bavit nez aby si se pretvarel..bud si z toho neco vezmes u ukazes mi ze mi na tobe zalezi a nebo ze to , o co jsem se celou dobu snazila tak bylo zbytecny .."
Víte co mi odpověděl?
"Promiň ale čekáš zbytečně"
V tu dobu když jsem mu to psala byla večeře.Káťa si tu zprávu přečetla jako první s řekla "to ti radši nebudu ukazovat"
Já jsem jim oznámila že jdu na pokoj a kdyby něco je mi špatně.
Amm..chtěla jsem rozbít skříň a ostříhat si vlasy do hola...
Jen kvůli němu..Já děkuju bohu že jsem neměla po ruce nůžky.
Mezitím co já jsem měla záchvat na pokoji Káťa si s nim dál psala.
Já:"
Co bylo zbytecny?
Teď zase neodepisuješ"
On:"
tak promiń že chci odepsat i někomu jinýmu !!"
Já:" Tak ale ja se snazim jak kra** a tobe to je uplne jedno"
On:"Promiň že mám holku!!"
Já:" To si mi nemohl rict driv? Nemusela bych se snazit"
On:"Promiň tak ale moje věc."
Já:" Tak aspoň něco řeknu !
'Zobrazeno'Ja se furt a furt snažila ale asi to nemá cenu
'Zobrazeno'Pochop to už! Jde mi jen o kamarádství chápeš? Já už s tebou dlouho nechci chodit chci být jen kamarádka.ale ty to furt nechápeš.
On:" Však jsme tak nevim co pořad řešíš !!"
Já:"
Vždycky jsem si myslela že si hodnej kluk a tohle bys nikdy neudělal.
Měj se."
'Zobrazeno'Tohle jsem od něj vážně nečekala.On je hodnej kluk! Jak tohle mohl udělat?
V neděli 14.6. Jsem mu pak napsala znovu.
Tentokrát jen "všechno nejlepší k narozeninám" a co on?
"Dík :DD"
Ty smajlíky mohl vynechat.Cítila jsem se jako kdyby se mi vysmíval.
Zítra 16.6. Mám v plánu si s nim promluvit.
Ze školandy jsme přijeli 14.6.a ani si nedokážete představit jaký peklo jsem každý večer prožívala..-takže teď mám v plánu vám sem psát co nejčastěji další části aby jste se dozvěděli více.
Dneska jsem to dávala přečíst kamarádovi a on řekl že to 100% za něj psal brácha..
Ale nevím jestli mu mám věřit.
Komu to nepříjde jako nějaká "tragédie" tak se skuste vcítit do mě.
Snad mě pochopíte..