Mám..nemám.Sama nevím co chci.
Mám už i strach mu napsat.Přemýšlím nad tím jestli se ho nezeptám jestli nechce ven.Ale s kým? S Káťou? S ní když jsem tak Martin jen poslouchá a nemluví. A nebo s Laurou která se s ním baví a spíš ja poslouchám.Ano umím se "přicpat" to znamená že umim začít mluvit cokoliv mě napadne.
Tak s kým? Chystám se mu napsat.Ale jelikož přijela sestřenice z německa tak musím být furt s ní.Nemám na ní už naladu.Nejradši bych se s ní pohádala a byla s kamarády.
Ona už mi nehorázně leze na nervy.Chová se doslova jako blbka.
A jelikož je u babičky tak jsem tu i já.Mohla by spát i ona u nás ale to už je osobní věc proč jí to rodiče zakázali.
Nejradši bych šla somů ale aai by se babička urazila.
No a jelikož je to babička tak je jasný že nema wifi.Proto jí chytáme od sousedky o patro víš.Mě to třeba vůbec nic nepřipojí takže ani nevim jak mu mám napsat.No nějak se posnažím.
Prosím chci domů!Konečně jsem doma!
Napsala jsem mu.Pak jsem si uvědomila že je na slovensku.Takže se mu to asi dlouho nezobrazí.O 7 dní později.
Wow on odepsal! Zítra jdeme ven.Já Laura,on a Pája.Venku to bylo top.Kromě pár věcí.Ani jednou jsem se mu nedokázala podivat do očí.Mluvila jsem na něj ale koukala jsem vedle něho.A jednou jsem se totálně ztrapnila! Řekla jsem mu "Chceš vidět fotku tvojí budoucí?" a on "no?" a já "neboj nejsem to já" omg ja jsem fakt kráva jak jsem tohle mohla říct?! Božee!
Dam sem jeho top fotku co fotil Pája :)
Z dneška :)