Jsem zmatená.Teď přesně nevím co bude dál a jak to mezi náma vůbec je- 17.6.2015-
Dneska když jsem vešla do školy tak jsem hned šla do šatny.Pozdravila jsem kámoše Páju který stál u šatny 7.A u kluků.To znamená že tam byl i Martin.Jsou to nejlepší kámoši.
Pozdravila jsem "ahoj" ale teď přesně nevím jestli jsem zdravila oba nebo jen Páju.
No co..Uvidím jestli odpoví i on.
Bohužel.Odpovědi jsem se dočkala jen u Páji.Když mi pozdrav opětoval usmála jsem se a šla jsem do třídy s pocitem,že si s Martinem promluvim.Už včera jsem o tom přemýšlela.
Co si myslíte? Udělala jsem to?..
Samozřejmě že ne...Jsem noob! Nezvládám takové věci.
Ale zítra mám v plánu se ho už fakt na něco zeptám.
Ten náramek co jsem mu koupila jsem na něm ještě neviděla.
Zeptám se ho na něco jako "hele máš ještě vůbec ten náramek od Stejka? Já jen že ho nenosíš a občas i doufám že si ho hodil třeba do Anny"(rybník poblíž)
Podle mě odpoví něco jako "Proč bych to dělal?" nebo něco takového.
Ale jestli ten náramek vyndá s tašky a řekne "já ho ani ještě nerozbalil" tak to budu už fakt hnusná..
Nevím co bych mu na to řekla ale nebylo by to nejhezčí.
Zítra se uvidí.Už se celkem bavíme.Né moc ale už spolu mluvíme.
Od rána na mě nepromluvil tak jsem začala já.
"Co ti vychází tenhle rok?" takhle zněla má první věta za několik dní.
Odpověděl mi a znělo to jakože má i zájem si se mnou povídat.
Žeby celou dobu čekal na to až se ho zeptám já na něco protože si nebyl jistý jestli odpovím?
Ano přiznám to.Včera jsem na něj byla hnusná.
Když se mě zeptal "co se děje?" odpověděla jsem "coby?!" zeptal se mě "co?" a já protivně odpověděla. "Nic.." a takhle to skončilo.Víte jak je nepříjemný s nim mluvit a koukat mu do očí? Má dokonalé očka uplně hnědé že se v nich občas ztrácim.
Mluvím na něj ale nedokážu se na něj koukat.
Příjde mi že mi to dělá naschvál.
Ale kam se asi má koukat že?
Když se mu kouknu do očí.Tak mi příjde že on uplně cítí že se něco děje.A moc dobře ví že to je kvůli němu.
Vidí mi na očích že mě něco trápí.
Říkà se že když se někdo kdo je šťastný kouká do očí smutného tak mu začnou slzet oči. A pokaždé co se na něj kouknu tak má uplně skleněné očka!Xx omlouvám se za pravopisné chyby.Xx
A ani nevim proč jsem tuhle část nevydala -.-