Dneska na mě ani nepromluvil... 22.6.2015
Dělal že mě nevidí.Nepozdravil.
Příjde mi že je hrozně náladovej.A ano,je.
Hned si sedl ke kamarádovi a na mě se vysral.Ještě že mám Davida.Je to můj Nejlepší kámoš! Umí mi poradit.Řekla jsem mu ať si ke mě sedne.První hodinu jsem byla smutná ale pak jsem si řekla že to nemá cenu a zase jsem byla v pohodě.
Už se neučíme takže jsme koukaly na film.
Pak dělal blbosti a já jsem se na něj koukla a on se v ten moment začal smát.Chat s kámoškou:
Já-
Dneska na mě ani jednou nepromluvil.když jsem mu na téláku řekla "tref mi velkou" tak mi dal fakt velkou.A to jsem mezitim jeste rekla "ne jenom malou" má štěsti ze se netrefil.
Jako on by se mnou mluvil ale to by se mnou musel sedět.... Uz co prisel si sedl ke Zdenkovi.Ja jsem sedela sama.Ale pak prisel David
Achjo!! On to furt nechápe ze me to sere. To aby to pochopil budu muset celej den byt smutná nebo co?"Ona: " Ach bože, to je debil... Tyno ja nevim co ti na to rict... Asi jen to ze je debil a ser na nej! Ja vim asi se ti to tezko posloucha ale s nim uz to lepsi nebude"
Já: " Furt rikam "ja se na nej vyseru" ale kdyb to bylo tak snadný"
Ona: " Chtelo by to aby si si nasla nahradu, nekoho pres facebook, nekomu komu muzes kdikoliv napsat a byt si s nim jista! Tynko.. On uz lepsi nebude lidi se meni napovrch.. Ale uvnitr zustavaji stejny"
Pak jsme si ještě chvíli psaly.
Já mu dneska dala poslední šanci a zítra si s nim už promluvim!
Řeknu mu něco jako "Asi to nedokážu ti to říct vážně tak si s toho nejspíš budu dělat prdel abych se tu nerozbrečela.Martine já neříkám že u mě musíš být a nesmíš dělat nic jinýho ale mě příjde že už by ses mě nejradši zbavil a proto sedíš od tý události na školansě furt jinde a už se tolik nebavíme.A příjde mi že mě nemáš rád."
Musí to pochopit!! A já taky..