one

348 42 33
                                    

"oh no, oh yes

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"oh no, oh yes."

𖦹

"evet, jeongguk. doğru."

jeongguk muzip bir gülüşün ardından yerine sinerken zil çalmış, herkes teker teker sınıftan çıkmaya başlamıştı. son dersti, yorucu bir gündü. dersleri yoğundu bugün. lise üç olmak epey zordu. ve bugün favori arkadaşı taehyung da okula gelmemişti. hastaymış dediğine göre.

jeongguk da çantasını sırtına alıp sınıftan, hemen sonra ise okuldan çıktıktan sonra mahallesinin yolunu tutmuştu. oh, siz bilmiyorsunuz tabii! jeon'u bir örümcek -kesinlikle sadece bir örümcek değil- ısırmıştı. yavaş yavaş ise güçler edinmişti, fark ettiğinde ise o artık örümcek adamdı. yaklaşık 5 ay- hayır, 6? öyle bir şey işte. o zamandan beri gündem o'ydu.

'örümcek adam, yine kahraman oldu!'
'işte! maskeli örümcek eleman. bizi o kurtardı.'
'böceğin yaptığı tek şey şehri harabeye çevirmek.'
'o adamdan kahraman olmaz, tayt giyiyor resmen!'

tayt falan giymiyordu. tamam biraz dardı belki üstündeki ama tayt denmezdi. ayrıca Tony Stark yeni bir kostüm verecekti ona. üste yapışan bir şey değildi çünkü o elektronik diyebileceği bir kostümdü. nano teknoloji kullanılmıştı. o zaman artık ona tayt giyen çocuk diyemezlerdi. zafer diye buna denir.

yengesi ile yaşadığı eve varan jeongguk, yengesinin eve gelmiş olduğunu düşünerek zile bastı. yengesi genç sayılmazdı belki, 40'lı yaşlarının başındaydı ama oldukça genç gösteriyordu, ve dinç bir kadındı. amcası bir sene öncesinde ölmüştü. jeongguk anne babasını daha küçükken kaybetmiş onlarla yaşamaya başlamıştı. amcasını da kaybettiğinde yengesi tek ailesiydi artık. aile içlerinde yengeler sevilmezdi fakat jeongguk kesinlikle kan bağları varmış gibi seviyordu onu.

jeongguk kapı açıldığı gibi yengesine merhaba deyip gülümseyerek içeri girdi, ve kısa bir konuşmanın ardından odasına ilerledi. üstünü hızlıca giyinerek kendisini yatağa attığında yaptığı ilk şey taehyung'a mesaj atmaktı.

WhatsApp

ggukie 💞:
nasıl oldun taehyung?

taehyung ⭐:
iyiyim ggukieeeeee ‼️
burnum akıyo artık sadece

ggukie 💞:
sümüklü
dikkat et kendine
yarın gelebilecek misin? sen yokken zevk alamıyorum okuldan

taehyung ⭐:
simartiyosun beni 🙈
gelirim gelirim cabucak iyilestim zaten

ggukie 💞:
oh iyi bari
sana ders notlarını veririm yarın geldiğinde tamam mı?

taehyung ⭐:
tamam ggukie 💕
GGUKIE BILIYO MUSUN BUGUNNN AMAZING SPIDERMANI OKUDUM BITIRDIM

ggukie 💞:
kaç oldu bu,
8 sanırım?

taehyung ⭐:
evet 8 😣
su anki hedefim 10

ggukie 💞:
vay
harikasın tae
duyduğuma göre örümcek adam yarın bizim okulun oralarda olacakmış
belki karşılaşırsınız

taehyung ⭐:
NE
GGUKIE GERCEKTEN MI
LUTFEEEN BIRLIKTE ONU ARAYALIM

ggukie 💞:
hassiktir|
çok isterdim balım ama yengeme yardım etmem lazım
okuldan sonra hemen eve geçeceğim
sen onu bulursun ve eve döndüğünde beni arayıp her şeyi anlatırsın olur mu?

taehyung ⭐:
️☹️☹️
olur ggukie
simdi benim gitmem lazim
annem corba yapmiss

ggukie 💞:
tamam bebeğim, güzelce iç çorbanı
yazarsan eğer cevap veremem belki
şehri kurtaracağım|
yengemle oturacağım biraz, bayadır sohbet etmedim onunla güzelce

taehyung ⭐:
tamammm

ggukie 💞:
görüşürüz, dikkat et kendine iyileş tamamen 💕

taehyung ⭐:
gorusuruz ggukie sen de dikkat et kendine 💞🤏🏻

.
.
.

merhaba.. yeni fic 😓😓 spider-jeon tutar diye düşündüm ya okuyun lütfen 🏃🏻

ilk bölümü fazla uzun tutmadım, üzgünüm!

avenger, tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin