1

710 35 11
                                    

Selam yeniyim ilk fic'im olucak yazım yanlışları varasa üzgünüm
Diziye geçelim>>>

**

Yazar
Ebrar sinirli,ve asi bir kızdı kimse ona yaklaşmaz ve dokunmaz o isterse dokunur,gülümser,ve ya sarılırdı bunları takım Arkadaşları ve başkan biliyordu.

Ne kadar çocukluk arkadaşı Zehra olsa bile oda ona yaklaşamıyordu ebrar'ın güldüğünü bile görmemişlerdi.

Ebrar eskiden yaşadığı İhanet sonucu bu haldeydi hala kendine yediremiyordu. Ve yetmiyormuş gibi linç yiyordu.

Ve bugün ise Başkanının çağırmasıyla toplantı odasında oturmuşlardı.Herkes meraklı gözlerle başkana bakıyordu fakat başkan birini bekliyordu.

"Başkanım bizi niye buraya çağırdınız?"

Diye sormuştu Hande. Fakat yanıt alamamıştı herkes birbirlerine bakmışlardı.bu seferde eda konuşmaya başlamıştı.

"Başkanım bir sorun yok değil mi? Niye susuyorsunuz?"

Başkan buna da cevap vermemişti. 5 dk ardından kapı çalmıştı içeri kısa saçlı,uzun boylu bir kız girmişti herkes o tarafa bakmıştı başkan gülümsemiş konuşmuştu.

"Evet bu yeni takım arkadaşınız küba'dan buraya geldi tanıt kendini vargas"

"Merhaba ben Melisa vargas Küba'dan geldim"

İngilizce konuşmuştu Türkçesi pek yoktu.başkan oturmasını söylemişti vargas ise boş yere oturmuştu yani ebrar'ın yanına herkes ebrara bakmıştı fakat Ebrar hiç oralı bile değildi.

"Ebrar telefonun başından kafanı kaldırda yeni takım arkadaşınla tanış"

Diye konuşmuştu başkan,Ebrar sinirle telefonunu masaya vurmuştu. Vargas bu hareketle irkilmişti
Zehra hemen ebrar'a bakmıştı anlamıştı çünkü ne yapacağını.

"Sakin ol Ebrar"

Demişti sessizce Zehra Ebrar dişlerini sıkmıştı derin nefes alıp yerinden kalkmıştı herkes ebrar'a bakmıştı.

"Nereye gidiyorsun Ebrar daha konuşmamız bitmedi tanışmadınız bile otur yerine"

"Sabır.."

Sessizce konuşmuştu Ebrar vargasa dönüp bir süre bakmış ardından konuşmaya başlamıştı.ve ordan çıkmıştı.

"Ebrar Karakurt"

------------------------------------------

Ay inşallah beğenirsiniz düşüncelerinizi yazabilirsiniz merak ediyorum
Görüşürüz o zaman
(Her gün 1 ve ya 2 bölüm gelecek)

*Ebgas*

My Darlin°EbgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin