Helüüüüü aşklar nasılsınız bakalım
Ben çok iyiyim çok şükür
Siz sıkılmadan diziye geçelim
Hadi bismillah>>>**
Vargas
Adını öğrendiğim kızı çok beğenmiştim.Ama herkes neden ona telaşlı bir şekilde bakıyordu anlamıyordum odadan gittiğin de herkesin bakışın da telaş vardı.Herkese anlamaz gözlerle bakıyordum.Ebrarın yanında oturan kız beni fark etmiş ki bana gülümsemişti.
"Ebrar hep böyledir alışırsın zamanla"
Demişti ingilizce konuşmuştu kafamı sallamıştı gülümsemiştim.O sırada başkan bizi yalnız bırakıp çıkmıştı odadan tanışmamız için,herkes bana dönüp gülümsemişti.
"Merhaba vargas ben aslı"
"Bende eda kaptanım"
"Ben cansu"
"İlkin"
"Derya
"Zehra"
"Hande"
Herkes isimlerini söylemişti.Çoktan kaynaşmıştık fakat aklım ebrar'daydı.niye ona bu kadar taktım kı anlamıyorum?.
"Hadi kalkın millet antrenman yapıcaz daha Zehra ebrar'ı arar mısın nerdeymiş gelsin çabuk"
"Tamam abla"
Zehra telefonu çıkarıp ebrarı aramıştı.biraz bekledikten sonra telefon açılmıştı o sırada herkes odadan çıkıyordu.
"Alo Ebrar nerdesin bakiyım sen?"
"..."
"Kafanı mı dinliyorsun kızım iyi misin sen?"
"..."
"Bir şey olmadı eda abla dedi ki 'o haylaza söyle çabuk gelsin buraya' antrenman yapıcaz"
"..."
"Tamam çabuk gel"
"..."
"By öptüm"
Zehra telefonu kapatıp cebine koydu hemen gelip benim koluma girdi bu hareketiyle ona bakıp gülümsedim.
"Abla aradım 15 dk burdaymış"
Eda abla kafasını sallamıştı o sırada Zehra ile çok iyi anlaşmıştık soyunma odasına gelmiştik üzerimizi giyinip antrenman için sahaya çıkmıştık.
Herkes dağılıp antrenman yapıyordu ama benim gözüm hep kapıdaydı nerde kalmıştı?onun için endişelendim mi?ama neden ki?
Kafamı sağ sola salladım. Kendine gel vargas antrenmanına odaklan dedim içimden ardından kapıda giren Ebrar ile duraksadım ciddi bir yüzü vardı.
Hiç güzelmez mi acaba?
Gözlerini her yerde gezdirdi. Bakışı bende durdu beni süzdükten çantasını yere koyup ısınmaya basladı yanımıza biri gelmişti.
"Aferin kızlar çok iyisiniz böyle devam bugün ki Sırbistan maçını almalıyız"
(Kafadan bir tane salladım)
Gözleri beni bulduğun da yanıma gelip elini uzattı bende tuttum gülümsedi ve ingilizce konuştu.
"Merhaba ben Dani Baş antrenör'üm"
"Bende Melisa vargas Küba'dan geldim"
Ardından yanımdan gitmişti bende ısınma hareketleri yapmaya devam ettim yanıma Hande gelmişti kendini yere atmıştı.
"Ayyyy çok yoruldum"
Bu hareketine güldüm.O da gülmüştü üzerimde bakış hissettim etrafıma baktım en sonunda gözüm birinde durdu.
Ebrar bana bakıyordu.
-------------------------------------------------
Yazım yanlışları varasa üzgünüm canlar şimdi gidip kontrol edicem
Bölümü nasıl buldunuz
Düşüncelerinizi yazabilirsiniz 🤗
Görüşürüz*Ebgas*