Nabersinizzz okulunuz nasıl geçti?
Benim ki yorcu abowwwww
Neyse siz daha fazla meraklanmayın geçelim diziye>>>**
Vargas durdu yavaş yavaş Ebrar'a döndü şok olmuştu bunu nasıl öğrendi?diye geçirdi
kafasından."B-Bunu nasıl-"
"Konuşmalarınızı dinledim"
"Ne?"
"Başkana bir şey sormaya geliyordum ki içerde senin sesini duydum ve dinledim"
Vargas kafasını sallamıştı sadece,Ebrar ise kaşlarını çatmış bir şekilde ona bakıyordu
Hala sorduğu sorunun cevabını alamamıştı."Cevap alamadım?"
Vargas sustu.
"Dinliyorum?"
Yine sustu.
"Sessiz sinema mı oynuyoruz?"
Gözlerini kapatıp açtı vargas derin nefes alıp verdi.Gözleri doluyordu niye oda bilmiyordu sadece ağlamak istiyordu.
Gözlerinden yaşlar akmaya başladı.Daha fazla dayanamadı oraya çöküp ağlamaya başladı.
Ebrar ise şok olmuştu bunu beklemiyordu."Vargas ağlamayı kes"
İçli içli ağlamaya başladı bu seferde ebrar'ın o an içi yandı daha fazla burda kalamazdı yutkunup tekrar konuşmaya başladı.
"Soru sormadım say"
Diyip çıkmıştı Ebrar vargas bir süre orda oturup ağladı kapı açıldı içeriye Zehra girdi hemen vargas'ın yanına gitti telaşlanmıştı.
"Mile bebeğim ne oldu niye ağlıyorsun?"
"Z-zehra bir şey olmadı sadece bugün oyunda çok kötü oynadım ona bozuldum"
"Aşkım bunun için ağlanır mı? Olabilir herkesin atışları kaçar buna takılma olur mu?"
Vargas burnunu çekti göz yaşlarını sildi biraz olsun rahatladı kafasını salladı.zehra gülümsedi ve konuşmaya başladı.
"Hadi kalk bugün yemek partisi var Kafede kutlama yapıcaz"
"B-Ben gelmesem-"
"Olmaz!herkes orda olucak hadi hadi"
Zehra vargas'ı kolundan tutarak çıkarmıştı o evine vargas evine gitmişti gözleri acıyordu.
Duşa girip çıktı yemek 1 saat sonraydı hemen hazırlanıp saçlarını yaptı.Herkes yemekte oturmuş sohbet edip konuşuyorlardı vargas ise yemeği ile bakışıyordu Ebrar ise ona bakıyordu.
"Bana niye bakıyorsun?"
Ağlamaktan sesi kısılmıştı.Ebrar iç çekti ve gözlerini ondan zor da olsa ayırdı vargas ise bir süre cevap alamayınca Ebrar'a baktı.
"Çünkü benden önce bu gruptaydın ve benden daha çok sen hakediyorsun benim yüzümden yedek olmanı istemedim."
"Ne?"
------------------------------- -------------------------
Ebrar'ım anlamadı verdiği tepki 'ne' oldu
JSJSJSHSJSHSJSHSHSHHZHZHZ
Ayy ayy kollarım.acıyor abi
Bu bölümde vargasa üzüldüm ulan Ebrar keşke ona sarılsaydın neyse senin suçun değil yazarın suçu Neyse okuyun
Yazım yanlışları varasa üzgünüm
Sizleri seviyorum 💓*Ebgas*