10

442 31 7
                                    

Kusura bakmayın bölüm geç geldi
Bu hafta full sınavlar var onlara
Çalışıyorumm
O yüzden bölüm kısa olucak gibi
Bunu adına üzgünüm 🥺
Hadi geçelim>>>

**

Vargas
Ebrar birden gelip kolumu tuttu ve çekiştirerek.
Dışarıya çıkardı.Ardından bir arabanın orda  durduk kafasıyla bin dermiş gibi salladı.

"Hayır binmicem, gidicem ben!"

Diye bağırdım tam gidicekken kolumdan tuttu araba ile arasına aldı bu yaptığı hareket heyecanlanmamı  ve kalbimin hızlı atmasını salladı.

"Hiç bir yere gitmiceksin konuşuçaz"

Benim aksime sakin çıkan sesiyle konuştu. Gözlerinin içine baktım bir süre yutkundum kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Gidicem,konuşçak.bir şeyimiz yok dün yeterince konuştuk"

"Vargas güzelim arabaya biner misin?"

Neee güzelim mı dedi o bana hasiktir!galiba bayılcam heyecandan,kalbim nasıl hızlı atıyor inşallah duymuyordur.

Ben hala bana dediği güzel laftan sonra kendime zor geldim ve ön koltuğa binip oturdum oda bindi kemerlerimizi taktık.Ebrar arabayı çalıştırdı ve gaza bastı.

"Nereye gidiyoruz?"

"Konuşabileceğimiz ve sessiz bir yere"

"Bak dün zaten konuştuk niye uzatıyorsun hem sen istedin uzak dur benden diye duruyorum işte
Ama sen beni rahat bırakmıyorsun bir öylesin bir böylesin bir dediğin bir dediğini tutmuyor ne istiyorsun benden anlamıyorum sana yaklaşmıyorum konuşmuyorum istediğinde buy-"

"Biraz daha konuşmaya devam edersen seni çok pis öperim!"

Söylediği şey ile üçüncü heyecanımı yaşamıştım kalbim yine hızlanmıştı Allah kahretsin yanaklarım da kızarmıştır şimdi!hemen kafamı cama çevirdim.

"Birileri kızardı galiba?"

"Yooo kızarmadım sıcak ya ondan"

"Klimayı açıyım o zaman"

"O-olur"

Kekelemistim bi bu eksikti!. klimayı açmıştı biraz olsun rahatlamıştım biraz daha öyle kalsaydım herhalde heycandan ve kalp yetmezliğinden giderdim.

Yarım saatin sonunda sahile gelmiştik indim oda indi bileğimden tutarak yürümeye başladı herkes bize bakıyordu ve fotoğraflarımızı çekiyorlardı.

Ebrar'a  daha çok yaklaştım oda bunu anlayıp beni daha çok bastırdı göğsüne kokusu çok güzeldi çilek gibi kokuyordu gözlerimi kapatıp çektim kokuyu az kalsın uyucaktım.

Sonunda oturdumuzda ben elimle oynuyordum o ise ellerini ceketine koyup denizi izliyordu bir süre bekledim ve sonunda konuşmuştu.

"Özür dilerim vargas"

---------------------------- -----------------------
Bu seferlik affedin kısa biliyorum
Ama çok uykum var yazım yanlışları varasa üzgünüm
Oy vermeyi unutmayın
Yorum yapmayı unutmayın
Sizleri seviyorum 🤍

*Ebgas*

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Darlin°EbgasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin