#edin zihnimi rahat birak

254 36 51
                                    

dusan-edin

dusan;
fizik cozuyorum, sabah rakip okul tarafindan kacirilan arkadasimizi bulmak icin plam yapacagiz ve aklimdan cikmiyorsun

edin zihinimi rahat birak

ders calismam lazim

edin;
anlamıyorum

daha yeni ders çalışırken beni düşündüğün için bana mı kızdın ?

dusan;
kimzdim

kizdim

edin;
şirinsin

dusan;
eyvallah

edin;
garip davranıyor/

bebek/

-

Aydınlık ve temiz kokan havaya tezatla soğuk vücuduna hücum edince üzerindeki kalın monta sıkıca sarıldı Dusan ısınacağına olan inancı ile.

Daha sonra yanına yanaşan siyah araba ile küçük ve çekingen adımlar eşliğinde kapıyı açtı ve girdi içeri.

Sıcak aniden üzerine işleyince derin bir nefes alıp yanında oturan adama döndü.

Edin, tasvir etmem gerekirse alıcı gözlerle yerinde kıpraşıp duran esmeri izliyor ve farkında olmadan aptal gibi gülümsüyordu.

"Ne oldu ?" Dedi Dusan kumral olana dönerek.

"Hiç, ısındın mı ?" Dedi konuyu dağıtmak için. Oğlanı alacağı için bilerek ısıtmıştı arabayı, yaklaşık 10 dakika önce.

"Hm hm." Dedi Dusan ise, çabucak önüne dönerek.

Geçen sene ile birlikte iki senedir kışın, hava soğuduğunda, Edin sıcacık yatağından kalkıp Dusan'ı okula bırakıyor ve okul çıkışında da tekrar evine koyuyordu. Esmer olan mahçup ve rahatsız hissetmesin diye de kendi dersi olduğu yalanını söylemişti.

Aslında haftada sadece 2 kere sabah dersi vardı ama sorun değildi, Dusan bunu bilmediği sürece bir sorun değildi.

İkili sessizce okula doğru giderken Dusan birkaç kez konuşup konuşmamak arasında gidip gelmiş, en sonunda başaramayınca bunu fark eden Edin'in sesini işitmişti.

"Dinliyorum." Dedi gözlerini yoldan ayırmadan.

Dusan derin bir nefes verip önüne döndü.

"Ryan, iyidir değil mi ?" Dedi sadece. Edin anlardı zaten onu.

"Evet iyidir, bizimle konuştuğunda gayet iyi olduğunu ve akşam yemeği için ona pizza bile getirttiklerini söylemişti, hatırlıyorsun değil mi ?"

"Evet hatırlıyorum ama gerici yani ? Ayrıca fidye istiyor olmaları da bayağı komik, gerçekten vereceğimize inanmaları daha da komik."

"Evet bebeğim biliyorum, bence de komik ama yapacak bir şey yok. Hem zarar vermeye cesaret edemezler inan bana."

"E sana zarar vermeye cesaret ettiler ama ?" Dedi gözleri ile yarasını izlerken.

Edin Rodrigo ile konuşmak için yanına gittiğinde oğlan bizim kumralı hafiften tanır gibi olmuş, amacını anlayınca da kim olduğundan emin olarak Edin'e KAFA atmıştı.

operasyon rkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin