#sevişiyor mu lan onlar

270 39 44
                                    

Eğer çevrenizde 3 tane aptal ve bir tane ateş bombası ile kaçırılan arkadaşınızı kurtarmaya çalışıyorsanız, hayat zordur.

Özellikle onları yönetmesi gereken kişi siz iseniz, hayat daha da zordur.

"Canparem, her şey hazır, saat de 2.30'a geliyor, bence gidebiliriz." Diyerek kumral adamına yaklaşan esmer oğlan ile bakışlarını karşısındaki beyaz duvardan çekerek oturduğu yerden kalktı Edin.

"Kalkma şöyle aniden dostum, çok heybetli duruyorsun, dışarı dahi çıkartmayasım geliyor." İşaret parmağını sahici bir tavırla sallayışı ve çattığı kaşları kumral olanın omuzlarına binmiş gerginliği tek seferde alırken istemsiz bir kahkaha bıraktı etrafına.

Dayanamayıp esmer olanın yanaklarından bastırıp bal dudaklarını gözler önüne serdi ve sulu bir öpücük bıraktı dudaklarına ve gözlerine.

"Oha Edin yaladın resmen." Dedi Dusan ise yüzünü kazağının kolları ile silmeye çalışırken.

"Sanane, manitam değil misin ? Öperim." Dedi Edin ise koltuğa bıraktığı ceketini üzerine alırken.

Dusan hafif bir utançla başını yere eğince Edin kıkırdayıp askılıktan sevgilisi için de bir ceket çıkardı.

İkili gülüşe gülüşe arabaya bindiler, daha sonra Dominik ile Frederico'nun beraber kaldığı eve gidip onları aldılar. Dominik kendini görevini adamış bir şekilde simsiyah giyinirken Frederico ise pavyondan fırlamışçasına rangarenk bir gömlek ve bej bir pantolon giymişti.

"Fred parfümü açıp içseydin kardeşim az olmuş şu şekil." Dusan camı açarken konuştu huysuzca.

"Ayrıca alınmazsan neye süslendin Frederico ?" Dedi Edin aynadan diğer oğlana bakarken.

"Dominik'e süslendim dedoş, nasıl ?" Dedi Frederico ise yapmacık bir gülüş ile.

O sırada içerideki bakışlar ay tenli siyah giyimli adama döndü yavaşça. Dominik cebinden çıkarttığı bir kar maskesini kafasından geçiriyorken kaşlarını çatarak uğraştığı işi yarım bırakıp konuştu.

"Ne var ?"

Edin bıkmışlıkla kafasını önündeki direksiyona yaslayınca arabanın kornası çalışmış ve büyük bir gürültü tenha sokakta yayılmıştı. Dusan sessizce küfürler etmeye başlarken Dominik dişleri ile alt dudağını dişleyip gülme isteğinin önüne geçmeye çalışıyordu.

"Gül Dominik, gül." Dedi ve son olarak sarı oğlanı almak için arabayı çalıştırdı.

"Dominik salak mısın çıkar şunu." Dedi Frederico, Edin'e yakalanmamak için dişlerinin arasında sessizce konuşuyordu.

"Tamam be." Diyerek elindeki maskeyi tekrar cebine attı ay tenli oğlansa.

Birkaç dakikalık bir ilerleyiş sonrası tanıdık binanın önünde durup Sebastian'ı da alınca asıl görev bölgelerine doğru ilerlediler.

İşte gece şimdi başlıyordu. Arabayı Dominik'in kaynakları sayesinde öğrendikleri evden olabildiğince uzağa park etmiş ve hep beraber inmişlerdi.

Dominik göğsünü nöbete giden bir asker misali kabartmış, Frederico da onun koluna girmişti. Sebastian Edin'in arkasına geçmiş küçük adımlarla ilerliyor, Dusan da serçe parmağı ile Edin'in serçe parmağını kavramış her şeyin yolunda gideceğini telkin ediyordu kendisine.

5 oğlan, sessizce iki gruba ayrıldı ve ilk adım olarak evin çevresini dolanıp girecekleri pencerelere ilerlediler.

Frederico pencereyi dışarıdan nasıl açacaklarını ekibe öğrettiği için birkaç dakikalık bir uğraştan sonra herkes içerideydi.

Ekip büyük bir titizlikle büyük evin koridorunda bir araya gelmiş ve görevin ilk etabını yerine getirmişlerdi.

Her şey yolundaydı, ta ki duydukları belli belirsiz seslerin ne olduğunu çözene kadar.

"Hassiktir." Dedi Dominik, sesi var ile yok arasında çıkmıştı ama herkes işitmişti.

"O olamaz değil mi ?" Dedi Frederico ise iki karış açtığı gözleri ve sıkı sıkıya tuttuğu kapalı el feneri ile.

"Ay ben planı uygulayacağımız günü sikeyim." Diyerek diğerlerine katıldı Sebastian ise, büzdüğü dudakları ile ağlamaya hazır hâli de cabası idi.

Dusan ise titrediğini gizlemeye dahi tenezzül etmezken Edin'e doğru dönüp bakışlarını yukarı kaldırmış, sevgilisinin bir şeyler söylemesini bekliyordu.

"Sevişiyor mu lan onlar ?"

-

cok heyecanli canim operasyonum

uf bunebe gidiyorum ben, siz okuyun 500 kelime ztn 3dk'da bitiyo

operasyon rkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin