Süper güçlerin ortaya çıkışı

28 5 0
                                    

Sene 1965, Amerika Birleşik Devletleri, New York... Soğuk Savaş döneminde, Amerika Birleşik Devletleri'nin gizli bir askeri projesi, J&J (Johnson & Johnson) şirketi tarafından kamuya açıklanmayan bir laboratuvarın içinde sürdürülüyordu.

Bu laboratuvarda yapılan araştırma, insan genetiği ve DNA'daki değişiklikleri konu alıyordu. Araştırmanın başında yer alan Dr. Albert Kesserling, bu çalışmanın başarısı için gizli deneklerle çalışmayı seçti. Bu denekler, idam cezasına çarptırılmış mahkumlar ve yakalanan komünist ajanlardan oluşuyordu. Günler ve aylar geçtikçe, laboratuvarın denekleri üzerinde yapılan deneylerin çoğu başarısızlıkla sonuçlandı. Ancak bir gün, DNA değişiklikleri konusunda çığır açan bir keşif yapıldı. Ancak bu keşfin yarattığı etkiler ölümcül oldu. DNA'sı değişen denekler, aniden özel yeteneklere sahip olurken, aynı hızda yaşamlarını yitirdiler. Sadece birkaçı hayatta kalmayı başardı. Bu hayatta kalanlar, özel bir tesisin içinde gizlice tutuldu ve özel bir programla kontrol altına alındılar. Burada, manipülasyona ve propagandaya tabi tutulan bu insanlar, hükümetin gizli amaçları için kullanılmaya başlandı. Yıllar içinde, bu süper insanlar, Amerikan hükümeti tarafından özel operasyonlarda kullanıldı ve Soğuk Savaş döneminde Sovyetler Birliği üzerinde gizli görevler üstlendiler. Ancak 1991'de Sovyetler Birliği'nin dağılmasıyla birlikte, bu projenin faaliyetleri sona erdi. Ancak birkaç yıl sonra, laboratuvarın içindeki gizli maddelerin neden olduğu bir patlama meydana geldi. Yetkililer, olayı basit bir kimya araştırma enstitüsü patlaması olarak açıkladılar ve gerçekleri örtbas etmeye çalıştılar. Günümüzde, dünya çapında süper insanlar görülmeye başlandı ve dünya devletleri bu insanlara karşı ortak bir operasyon düzenlemeye çalışıyor. Ancak bu süper insanların nereden geldiği ve ne amaçla kullanıldığı hala büyük bir gizem taşıyor.

Dedektif [Rafa Kaldırıldı] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin