Sabah 8 civarında alarmı çalmaya başladı. İki buçuk saatlik uykusu ile kalktı ve kapıya doğru gidip kilidi açtı ve gidip yüzünü yıkayıp tekrardan odasına geldi. Okul için hazırlık yaptığı sıra siyah iskambil kağıdı gözüne takıldı, düşünmeden kartı alıp cebine koydu. Ailesini kahvaltı yaparken gördü, tavrını koruyarak ;
"Günaydın, ben gidiyorum !"
Diyerek evden direkt çıktı.
Okula doğru sakin sakin giderken geceki şahıs ve cinayet aklını meşgul ediyordu.
Okula ulaştığı vakit denk geldiği tanıdıklara hâl hatır sorduktan sonra sınıfa gidip kendi sırasına oturup kafayı masaya koyup uyumuştu.
Sanırım üçüncü dersti saate bakmadı. O kadar ağırdı ki yanındaki arkadaşları iyice sarsıyordu. Uyandığı zaman müdürün ofisine çağrıldığını öğrenince önce tuvalete gidip ayılmak için yüzünü yıkamış sonrasında yüzünü kurulayıp müdürün ofisine gelmişti.
Ofisin önüne gelince kapıyı iki defa tıklattı ve içeriden ;
—"Gelebilirsin."
Komutunu duyunca yavaşça içeri girip arkasından kapıyı kapattığı zaman gördüklerine inanamadı.
Fırında çarptığı adam ve Komiser Kaven birlikte oturmuş duruyorlardı. Dedektif şaşkınlığını gizleyemeden konuşmaya başladı.
"Beni neden çağırdınız efendim ?"
—"En iyisi ben çıkayım. Komiser Kaven ve Bay Alucard seninle özel olarak konuşmak istiyor."
Müdür onaylayıcı ve kibar bir şekilde başını sallayarak odadan çıkınca Komiser Kaven ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
—"Demek adın Jake Collins. Biliyorum hakkında bir şey bilinmesini, hatta isminin bile bilinmesini istemiyorsun ama durumun kötü..."
Dedektif uyku sersemliği ve bu konudaki hassaslığı yüzünden sinirden küplere binmişti, birkaç adım Komiser Kaven'a yaklaştı. Yanlarındaki konuğu önemsemedi.
"Durumum normal ! Biliyorsun bu konuyu. Ayrıca müdürle anlaştık sınavlardan tam puan alırsam erken mezun olacağım. Ayrıca annem veya babam değilsin !"
—"Dedektif !-"
Kan çanağı gözleri ile bakıyordu. Kaven 'Dedektif' dediği zaman susmuştu. Dedektif konuyu kapatmak adına gözleriyle yanlarındaki misafiri imaladı.
"Okul sonrasını bekleyemeyecek kadar önemli olan şey nedir ?"
—"Bende bu konu hakkında konuşacaktım... Bu kişi Alucard Trivor, şehirin en büyük şirketlerinden birinin sahibi."
Alucard konuşma sırasında yüzünde ufak bir gülümseme ile ayağı kalktı. Tokalaşmak amacıyla elini uzatsada Dedektif tokalaşmayı reddeder gibi bir tavır takındı ve tokalaşmadı.
—"Namınızı duydum ve her vakanızı inceledim dedektif."
"İsteğiniz nedir Bay Alucard, sizi dinliyorum,"
—"Ah... Sanırım zaman kaybetmeyi sevmiyorsun."
Alucard elini indirdikten sonra boğazını temizledi. Ciddi bir tavır takınarak devam etti.
—"Sana burs sağlamak istiyorum, meta-insan ırkçılığına ses çıkartmak adına projeler yapıyorum... Fakat bunun karşılığında Madison Bulvarı cinayetinin delillerinin kim tarafından çalındığını bulman gerek."
"Oradan bakınca fakire mi benziyorum ? Burs'a ihtiyacım yok. Deliller hakkında duyum aldım, içeride tanıdıklarım var. Gün içerisinde Komiser Kaven'a teslim edeceğim."
—"Eğer başarılı olursan erken mezun olmanı sağlayacağım... Ha bu arada alıcı Komiser Kaven değil."
"Hm ? Ne demek bu ?"
—"Bir arkadaşım var, gerisini o halledecek. Delilleri evime getir."
"Başka bir şey yoksa sınıfa döneceğim."
—Hayır yok."
Başıyla selamlayıp Müdürün ofisinden çıkmıştı. Derin bir iç çekti ve sınıfına doğru ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif [Rafa Kaldırıldı]
AventuraTüm telif hakları yazara aittir. Hikaye'nin geçtiği evren özel güçlerin var olduğu bir evrende geçmektedir. Bu evren için yazdığım geçmişi elimden geldiği kadar detaylı yazdım. Özel güçlerin ortaya çıkışına burada yer vereceğim. Hedefim bastırmak y...