1

13 0 1
                                    

Sensizlik ne kadar zormuş alper ben bunu bugün farkettim. Gidişinin üzerinden 22 gün geçmiş sevgilim daha yeni yeni farkediyorum sonsuza dek gittiğini. Gittiğinden beri yemek yiyemez oldum ilaçlar ile yatıp kalkıyorum hiç dışarı çıkmadım sadece yatağımızda uzanıp birlikte yıldızlar ile süslediğimiz tavana bakıyorum. Dün bir tane yıldız düştü o kadar kötü oldum ki artık onu alıp yeniden tavana yapıştıracak bir sevgilim yok. Öylece yerde duruyor dünden beri alıp bir yere kaldıracak mecalim yok. Günden güne eriyorum tek başına öylece sana kavuşmayı bekliyorum. Ah sevgilim biliyordun senden başka kimsemin kalmadığını neden gittin. Neden yaptın bunu bana. En son 10 gün önce annen geldi bana bir baktı gitti o günden beri insan görmüyorum. Annen de çok kötü alper ama en azından onun yanında baban ve kardeşin var benim kimsem yok. Annemle en son birlikte 4 ay önce konuşmuştuk oda sen anneme eceyi ara lütfen dediğin için. Cenazene bile gelmedi ya yapayalnız oturdum mezarının yanında. O an ben öldüğünü bile anlamamıştım sanki bir yerden çıkıp gelecekmiş gibi hissediyordum yeni yeni idrak etmeye başladım. Günlerim boş geçiyor sevgilim beni hayata bağlıcak birşeyim kalmadı. Geceleri uyumaya çalışırken dua ediyorum diyorumki günler çabucak gelip geçsin ben alperime kavuşayım ama olmuyor geçmiyor günlerim. Umarım orda huzurlusundur sevgilim en büyük dileğim bu. Seni çok seviyorum ve hep seveceğim unutma bunu....

Gökyüzündeki Yıldızım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin