Sunt Beatrice Sellow.Am 12 ani.Locuiesc cu tatăl meu în Sydney,Australia.
Părinții mei sunt divorțați de 6 ani.
Mama mea a murit săptămână trecută, într-un accident înmormântarea ei va fi mâine.
Mama a fost mereu blândă cu mine.Îmi pare rău că s-au dus.Mi-aș dori să pot s-o aduc înapoi.Era timpul.Eram acolo.Preotul a început slujba.Încerc să mă abțin.Îmi dădeau lacrimile dar am rezistat.
Apoi a venit momentul testamentului.Mama a lăsat totul la caritate înafară de un colier.Atunci cea mai bună prietenă a ei mi-a dat o cutie.Era o cutie mică din lemn de cireș care se închidea cu cheia.Stai o cheie!!
Când aveam 8 ani mama avea un colier cu o cheie.A spus că va fi al meu dacă o voi găsi.Trebuie să ajung repede acasă.
Ce bine că s-a terminat slujba.Chiar trebuie să fug.
Așa am și făcut.Am fugit că o nebună.Am fugit până nu am mai putut.Am ajuns la vechea casă unde locuia mama. Avea semn de demolare.Urma să fie demolată de dimineață.Nu era timp de pierdut.Am început să caut.Am căutat până dimineață.Când am auzit sunetul buldozerului știam că este prea târziu.Dar nu puteam renunța acum.
Dintr-o dată un perete cade.Altul chiar după.Am fugit înainte să fiu zdrobită.Atunci am văzut o sclipire în peretele zdrobit.Peretele a fost luat de unul dintre buldozere.Nu puteam pierde acum acea cheie.Eram sigură că este acolo.
Așa că am fugit.O bucată din perete a căzut.Era bucata in care văzusem sclipirea.Am reușit.Am spart bucata și m-am chinuit să scot cheia din ea.
Am reușit să deschid cutia și înăuntru era un colier.
Mama îmi lăsase un colier.Mi l-am pus la gât.Era de neprețuit.Acum era dimineață.Am stat până seara la slujbă și apoi am căutat până în zori acea cheie.Vai nu mai pot.Sunt extenuată.
Ajunsă acasă m-am trântit în pat.
Adormisem.
Am avut un vis nebunesc....
CITEȘTI
Descoperă magia
FantasyBeatrice Sellow este o fată normală sau așa crede ea. Aceasta este moștenitoarea de drept a unui colier magic,doar că ea nu știe asta.O aventura palpitantă incepe in momentul în care întunericul incepe să o vâneze că să îi fure colierul care avea o...