Unde ești

3 1 1
                                    

Am ajuns acasă la Samantha la ora 9. În zece minute am descuiat ușa cu cheia de sub prag.Am intrat înăuntru și nu era nimeni.
Ce mă fac?
M-am uitat în jur după orice.Am văzut un bilet.Scria:

Beatrice Sellow fugi!Fugi până nu este prea târziu.Fugi pentru mama ta.
Între ruinele cetății vei găsi îndrumare.
Cu drag Samantha

Am fugit.Tatăl meu mă căuta.Când m-a văzut m-a prins în brațe.M-am zbătut i-am spus că trebuie să plec.Nu m-a lăsat.Mi- a spus că nu plec nicăieri și că totul va fi perfect.Nu,nu va fi.Dacă nu plec lumea se va cufunda în întuneric.Am urlat.M-am zbătut.
Dintr-odată tatăl meu s-a dezintegrat s-a făcut negru.ÎNTUNERICUL!
Am fugit.Am ajuns la ruine.Era cineva acolo.Era Samantha.M-am apropiat de ea și mi-a spus:

-Bea, draga mea.Mama ta știa lucruri care trebuie să le afli mai de mult.Ea a fost păstrătoarea colierului.Iar eu o ajutam.Vezi tu,acest colier are șase găurele.În ele intră niște pietre magice.
Echilibrul lumii depindea de noi.Acum va depinde de tine.Trebuie să găsești pietrele.Să le așezi la locul lor.Trebuie să le duci în pădure pe piatra lunii.Atunci poți restabili echilibrul.Trebuie să fugi draga mea.

Și și-a dat la o parte parul am văzut niște urechi de elf.

Descoperă magia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum