M-am trezit atârnând cu capul in jos....din nou a doua oară.Eram amețită și privirea mi-e era în ceață.Am auzit pași.Pașii fermi,poate era persoana care m-a răpit.Dacă se consideră răpire.Gen...el sau ea doar m-am cules de pe jos.
Oricine sau orice ar fi fost era departe.Puteam sa scap.Trebuia sa mă mișc rapid.
Mi-am încordat brațele pentru a le dezlegă.Apoi mi-am întins mâna să-mi dezleg picioarele.
....Buuf.Auch.Nu eram pregătită să dau cu capul de pământ.
M-am ridicat rapid sa fug căci orice sau oricine era se apropia.Am luat-o la sănătoasa.Fugeam prin pădure cât mai departe... când fffssssss..O suliță s-au înfipt în copacul din fața mea.Am încremenit o secundă apoi am fugit și mai repede.Aprope am fost omorâtă!
Apoi fffssssss din nou dar de data aceasta era o săgeată.Instictiv m-am aplecat.Apoi o piatră mă lovit la picioare și am căzut.M-am târât pe coate un pic m-am ridicat și am fugit.Atunci am văzut un lac am fugit repede.. fffsssssss alta săgeată.Amenintarea se apropia cu viteză,iar eu nu mai aveam vlagă.Am tras aer andânc in piet și am fugit cat de repede mai puteam.
Am ieșit din pădure,iar în fața mea se înălțau niște munți maiestoși.M-am apropiat de stâncă și am început să alerg de alung ei în speranța că voi găsi o crăpătură in care sa mă ascund.Nimic...Nimic...Nimic.
Auzeam pericolul iminent.Se apropia..era aproape trebuia să găsesc o cale să scap și repede.
E singura cale..mi-am rupt fâșii din rochie,mi-am suflecat mânecile,mi-am legat bine șireturile și am început să mă cațăr pe munte.
Oricine ar fi fost era aproape.A ieșit din pădure și eu eram in vizor.Atat de ușor de țintit.Nici nu m-am întors că aceiași suliță care era să mă străpungă o data a zburat prin aer și s-a infis la un inchi de mine.Mi-a stat inima in loc dar nu mă puteam opri.Mi-a alunecat mâna...aaaa...o săgeată aproape mă străpuns și am rămas fără speranță.Atârnam aculo de o piatră,iar mâna îmi aluneca.Nu aveam de ales....
Coarda arcului era întinsă,iar o săgeată potrivită direct spre capul meu.
Speriată, atârnând, amenințată cu moartea m-am balansat și am sărit,săgeată a fost trasă și m-a lovit în umăr,dar m-am prins de suliță.Mi-am scos săgeată din umăr și am infipto in stâncă mi-am pus piciorul pe suliță și ma-am cățărat m-ai departe.Un urcuș greu căci tot alunecam,iar sagetile mă tot ținteau.Totul a luat sfârșit când am găsit o crăpătură în muntele asta blestemat unde am rămas peste noapte.
Acum regret totul:
Fuga mea, pierderea colierului, cearta cu Alice, Totul.
Trebuia să găsesc piatra focului,piatra vântului și alte două pietre de care nu știam nimic.Chiar aveam nevoie de ajutor.
CITEȘTI
Descoperă magia
FantasyBeatrice Sellow este o fată normală sau așa crede ea. Aceasta este moștenitoarea de drept a unui colier magic,doar că ea nu știe asta.O aventura palpitantă incepe in momentul în care întunericul incepe să o vâneze că să îi fure colierul care avea o...