Eram rătăcite.Ne învârteam în cerc de câteva ore.Nu mai puteam.
-Hei,nu ne putem opri!! (Alice)
-Dar am obosit.Atunci am văzut o casă în depărtare m-am ridicat și am fugit spre ea.Alice transformată în vulpe iarăși mă urmărea dar nu părea deloc încântată.
Buff! Totul s-a făcut dintr-o dată negru.Când mi-am revenit în simțiri atârnăm cu capul în jos,iar Alice mi-a aruncat cea mai nervoasă privire posibilă.-Nu ai înțeles că nu te poți încrede în orice vezi!!! Din cauza ta acum atârnăm legate de ore întregi când trebuia să fie în căutarea Pietrei pământului! Beatrice tu mă asculți măcar.
Mi-am scuturat capul și m-am uitat la ea nedumerită și speriată.
-COLIERUL LIPSEȘTE!!!
Ohh nu a durat mai mult de o zi două și deja am dat greș!
-Nu ,nu,nu niciodată nu am să o fac ar fi trebuit să te opresc ar fi trebuit să te ajut dar am eșuat. (Alice)Alice parea speriată și dezamăgită.Trebuie să fac ceva.Atunci o sclipire..... colierul era la marginea vârfului de stâncă și ar fi căzut în gol și aș fi eșuat și mai tare. Atunci am văzut cum colierul incepe să alunece.
Am văzut o piatră destul de ascuțită încât să rupă frânghiile.M-am zbătut încercând să o ridic dar nu ajungeam,iar colierul aluneca tot mai mult.Într-o secundă ar fi căzut așa că mi-am întins mâna și am reușit să o apuc am tăiat frânghiile și am căzut pe pământ m-am ridicat și am fugit spre colier dar acesta a alunecat de pe stâncă căzând în gol nu m-am mai gândit la nimic am sărit și l-am apucat.
Alice de la marginea stâncii mă privea speriată.Nu putea face nimic.
Atunci mi-am reamintit ce îmi povestise despre aceste pietre magice:Odată ce este la locul ei în colier o piatră magică poate fii folosită.Piatra apei are control asupra apelor,piatra pământului controlează pământul......
Atunci am.............
CITEȘTI
Descoperă magia
FantasyBeatrice Sellow este o fată normală sau așa crede ea. Aceasta este moștenitoarea de drept a unui colier magic,doar că ea nu știe asta.O aventura palpitantă incepe in momentul în care întunericul incepe să o vâneze că să îi fure colierul care avea o...