18. Jungkook'un böreği

461 33 47
                                    

Jungkook &Yoongi

Jungkook:
Hazırmısın geldim ben

Yoongi:
Hazırım hazırım iniyorum şimdi

Jungkook:
Bekliyorumm

Jackson &Yoongi

Yoongi:
Hadi gazamız mübarek olsun

Jackson:
Ne diyon gülüm
Gaza ne
Cahilim ben az açıklayıcı ol
Mübarek ne demek

Yoongi:
Off deyim işte boşver
Jungkook geldi gidiyorum ben

Jackson:
Git git
Nereye gidiyormuşsunuz bu arada söyledimi

Yoongi:
Bilmiyorumm
Sürprizmiş

Jackson:
Gider gitmez bana bildir
Alan değerlendirmesi yapacağım
Okee??

Yoongi:
Oke oke
Hadi bayyy

Jackson yazıyor

Yoongi:
Hayır jackson sakın onu yazma

Jackson:
Bayannn
Hahha ağla kudur yazdım işte

Yoongi:
🙂😐😶




Ayağıma geçirdiğim ayakkabılarımla merdivenlerden hoplaya zıplaya apartmanın önünde bekleyen Jungkook'umun yanına indim.

Elleri pantalonun cebinde ileri geri sallanarak beni bekliyordu. Hızlıca yanına ilerledim.

Ayağıyla yerdeki taşlarla oynuyordu. Bu yüzden birden zıplayarak önüne geçmemle irkilerek bir adım geriledi.

Şaşkın yüz ifadesi beni görmesiyle yerini gülümsemeye bırakırken, daha demin korktuğu için açtığı mesafeyi geri kapattı.

Kollarını iki yana açtı. Ve bende hemen kollarının arasına girdim. Kafamın göğsüne denk gelmesi en hoşuma giden şeydi.

Kalbinin benim için atan şarkısını dinlemek çok hoş hissettiriyordu.

"Pişt, yakışıklı. Nereye gidiyoruz?"
Geri çekilirken sordum. Gülümsedi. "İyice Jackson'a benzemeye başladın."
Kahkahalarının arasından söylediği şeyle bende gülmeye başladım.

"Ve soruna gelirsek..." arkasını dönmesiyle ne yaptığına bakmaya çalıştım. Henüz yeni farkettiğim yerdeki piknik sepetini, iki yanından tutarak havaya kaldırdı.

"Pikniğe gidiyoruz!" Heyecanlı ses tonuyla bağırarak konuşmasıyla, bende ellerimi çırpıp zıpladım.

Sonrasında dün mesajlaşırken dediği şey geldi aklıma. "Jungkook..." sepeti yere koyup hafifçe mırıldandı.

"Hani eşofmanlık bir yer değildi."
Yüzüne, kafamı sağa yatırıp ellerimi belime koyarak baktım. Genişçe sırıtmaya başlayarak dibime girdi. Birden bacaklarımdan tutup yukarı kaldırmasıyla şaşırıp, kısa bir çığlık atarak omzuna tutundum. "Öyle mi demişim? Hiç hatırlamıyorum."

What The Fanta ♧ Yoonkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin