Egy napsütéses pénteki délután hazafelé tartottam a munkából. Leparkoltam az új Tesla Model X-emet az új építésű kertes házam feljárójára, majd be néztem a kertünkbe a kerítés fölött és láttam ahogy a gyönyörű, fiatal, magas, vékony, szőke hajú feleségem már készül elő az esti grillezéshez. A gyerekek körülötte boldogan játszanak Hayley-vel a Golden retriverünkkel. Kiszálltam az autóból majd a nyakkendőmet megigazítva be léptem a kertbe, ahogy a gyerekek megláttak már rohantak is elém, ők a nyakamba ugrottak és megöleltek majd adtam egy csókot a feleségemnek, Jennának. Szép lassan elkezdtek érkezni a vendégeink is, elsőként Joe, a bankár barátom érkezett a családjával, rögtön utána érkezett Micheal, az orvos, az aktuális barátnőjével, utánuk Katie a divattervező, Billy az üzletvezető, és persze a munkatársam és egyben gyerekkori legjobb barátom is, Frank, a marketinges. Mindenki le ült az asztalhoz és elkezdtünk egy áldást mondani a vacsora előtt.
"Köszönjük Urunk, hogy általad bőségben és gazdagságban élhetünk családjainkkal, ezt az ételt neked ajánljuk fel, egyetlen és igaz Urunk, fogyasszuk el ezt a két testet, Emily-t és Liá-t, hogy fiatal és zsenge húsukkal közelebb érezhessük magunkat hozzád, vezetőnk, Sátán." -mondtam az áldást, majd enni kezdtünk.
Ameddig mi az ádozataink vérét ittuk boros poharakból, addig a gyerekek imádkoztak Sátánhoz és rituálékat gyakoroltak a kertben.
Miután mindenki elment, esti mesét olvastam a gyerekeimnek a kedvenc könyvükből, a Sátánizmus alapjaiból. Majd én is le feküdtem a feleségem mellé és mi is aludni mentünk. Másnap korán keltünk, és az egész társaság Frank házában lévő szentélyben gyűlt össze. Franknek két igazán csinos lányt sikerült elkapnia előző éjjel, amelyeket az aznapi szeánsz alkalmával ajánlottunk fel Urunknak, hogy a következő héten elfogyasszuk őket. Megtettük az előkészületeket, gyertyákat gyújtottunk, ki kötöztük a lányokat egy nagy kőtáblához, amire Sátán szimbólumai voltak fel festve. A gyülekezet többi tagja, köztük a gyerekeink is, fekete csuklyás köpenyben kántáltak latinul. Majd Frank és én egy egy testhez lépve az ütőerek mentén felvágtuk a testeket, a vért arany kelyhekbe folyattuk, majd gondosan feldaraboltuk őket, és húskampóra akasztottuk őket a hideg alaksorban. Oda léptem Micheal új barátnőjéhez, és elkezdtük a beavatását.
"Fogadod-e Angela, hogy életed végéig Sátán hű követője leszel, szolgálni fogod és újabb fiatal lányok testét és vérét ajándékozod számára?"-kérdeztem tőle egy Baphomet szobrot tartva a kezeim között.
"Fogadom, William"-mondta rám nézve.
Miután befejeztük a beavatási rituálét, őt is támogatni fogja hogy sikeres legyen az élete. Emlékszem, még mikor engem avattak be, egy gyárban dolgozó senki voltam, nem volt házam, autóm, családom, a beavatás után minden megváltozott, sikeres lettem az élet minden területén.
Két héttel később rajtam volt a sor hogy új áldozatokat gyűjtsek. Be ültem az autómba és céltalanul elkezdtem furikázni a városban, mikor pont megláttam két stoppoló lányt, tudtam hogy tökéletesek lesznek a másnapi rituáléhoz. Megálltam mellettük és lehúztam az ablakot, és megkérdeztem tőlük hogy merre felé tartanak. A város legjobb szórakozó helye felé indultak. Hátra szóltam hogy a két ülés között a mini bárban találnak egy pezsgőt, nyugodtan kezdjék meg. Az első pohár után, amiben, 0,2 ml gina volt, elvesztették az eszméletüket. Megálltam az út szélén és, a pezsgőt és a poharakat elpakoltam a lányokat pedig össze kötöztem, majd a házunk alatti szentélyünkbe vittem őket. A feleségem meg is dicsérte hogy milyen jó fogások voltak. Pár héttel később vasárnap reggel a tévé előtt ülve, döbbenten láttam Katie arcát a hírekben, de tudtam hogy Katie úgyis magára vállalja az egészet, igaz sokan nem hitték neki el hogy mindezt egyedül csinálta. Viszont azt is tudtam hogy nem lesz sokáig börtönben hiszen Urunk úgyis ki szabadítja, de előbb meg kell tanítania vele hogy nem hagyhat ki egyetlen rituálét sem, nem úgy mint a legutóbbit.
YOU ARE READING
Őrületbe kerülve
HorrorA kisvárosban az emberek sorban őrülnek meg rejtélyes okokból és olyan dolgokat tesznek amiket ép eszű ember soha nem tenne. De vajon mi lehet ennek az oka..? Ha kíváncsi vagy miért kezdtek el a város lakói gyilkolni, és más furcsa és visszataszító...