A jakuzzi-s gyilkos

9 0 0
                                    

Két lány úgy döntött hogy a nap fáradalmait a jakuzziukban pihenik ki. Korán rájuk sötétedett ezen a szép őszi napon, majd az egyikőjük úgy döntött hogy bemegy néhány lámpáért hogy azzal világíthassanak. Miközben a másik lány fürdőzött a másik mögé osont majd rá üvöltött hogy "Most meghalsz!". A lány megijedt majd jót nevettek rajta. Utána többször is ijesztegették egymást majd megszomjaztak és az egyik lány bement hogy csináljon koktélt. A másik lány arra lett figyelmes hogy a barátnője üvöltve segítséget kér, ő berohant és akkor látta meg hogy barátnője ismételtem megviccelte őt. Újból visszaültek a jakuzziba majd a barátnő megint beszaladt egy kis nasiért. Majd újból hallotta a kiáltásokat "Kérlek segíts" "Gyere". A barátnő csak röhögött majd annyit mondott "Jólvan, jólvan persze, gyere már". Aztán az ajtóban megjelent a barátnője anyukája. Elkezdett hozzá beszélni de az anyja csak mosolyogva közeledett felé. Mikor közelebb ért akkor látta hogy egy véres kés van a kezében és a testét a barátnője vére borítja be. Elkapta a fejét hátra szorította és elvágta a torkát. Utána a Másik lányt is vissza ültette a jakuzziba majd beült közéjük. Mosolyogva nézte ahogy a jakuzzi megtelik a lányok vérével. Másnap a szomszédok átjöttek megkérdezni jól van-e az anya azok után hogy elhagyta a férje. Mikor belépett az ajtón elkiáltotta magát "Jó reggelt!". Majd tovább sétált a házban majd félúton meglátta a konyhát ami vérben úszott. Kilépett a teraszra majd megfagyott benne a vér is amikor elé tárult a látvány hogy az addig kedvesnek és szeretőnek tűnő anya megölte lányát és barátnőjét majd a késsel a kezében bele ült a holttestek mellé a vérrel megtelt jakuzziba és vérfagyasztó mosollyal nézte a testeket.  

Őrületbe kerülveWhere stories live. Discover now