A nyaralás

7 0 0
                                    

A két lány már alig várta június 18.-át. Ezt a napot várták már hónapok óta, tudták hogy ezen a napon mennek el nyaralni. Előző nap egész este készülődtek, hajat mostak, előkészítettek mindent, körmöt festettek, bepakolták a táskáikat, indulásra készen feküdtek le aludni. Másnap reggel korán reggel elindultak Olaszországba. Az út nagyon hosszadalmas és unalmas volt. Ahogy odaértek Binione-ba már el is foglalták a szállást. Utána szinte azonnal elindultak a tengerpartra. Meglepődtek milyen meleg a víz, már akkor csobbantak egyet. A tenger élővilága igazán gazdag volt, láttak medúzákat, rákokat, és rengeteg halat. Miután kifürdőzték magukat vissza indultak a szállásra és elkészülődtek az esti programukhoz. Először is leültek koktélozni az egyik közeli bárban. Ott megismerkedtek kettő kedves férfival. Meghívtak őket egy vacsorára. Nagyon kellemesen érezték magukat, még később béreltek egy golfkocsit maguknak és körbe járták szinte az egész várost. Megnézték a vidámparkot, a szökőkutat és végül lementek a tengerpartra is még az este. Az egész estét ott töltötték, naplementekor indultak haza. Megbeszélték a férfiakkal hogy másnap éjfélkor ott találkoznak. Következő nap nagyon sokáig aludtak. Ahogy felkeltek egyből leindultak a tengerpartra, fürödtek és napoztak. Késő délután vissza indultak a szállásra hogy elkezdjenek készülődni a randevúra. Este 22:00 körül el is indultak vacsorázni kettesben. Miután vacsoráztak még volt egy kis idejük és körbenéztek a bazársoron, vettek maguknak kalapot, napszemüveget és néhány kiegészítőt is. Nem sokkal éjfél előtt meg is érkeztek a tengerpartra. Leültek a legközelebbi napágyra és perceken keresztül csak nézték a hullámzó tengert. Ezt követően elkezdtek hosszasan beszélgetni, csak telt-múlt az idő. Mire azon kapták magukat hogy már majdnem 1:00 óra van. Próbálták hívni a srácokat de nem vették fel a telefont. Kezdtek azon gondolkozni hogy lehet felültették őket. Elkezdtek furcsa hangokat hallani, lépéseket zörejeket. Az egyikőjük ott maradt a másikuk meg elindult körbe nézni, azt hitték hogy a kettő fiú próbálja megviccelni őket. A lány amelyik elindult megkeresni a hangokat, egyszer csak megpillantott egy árnyékot, mintha valaki az egyik napágy mögött bujkálna. Odaszólt neki "Látlak ám, nem tudsz elbújni!". Majd elindult felé a lány. Ahogy közeledett észre vette hogy ő nem az akit megismert hanem egy hatalmas kétszer akkora férfi bujkál a napágyak mögött. Miután meglátta hogy ki van a napágyak között csak annyit mondott "Bocsánat, összetévesztettem valakivel".  Erre csak ennyit válaszolt "Semmi gond, gyere velem tudom hogy kit keresel!". Majd elindultak ketten a tenger felé. Ahogy közeledtek elkezdte sejteni a lány hogy valami nem stimmel ugyanis a fiú a homokban feküdtek. Ahogy ezt meglátta azonnal odarohant hozzájuk és megkérdezte jól vannak-e. Ám a fiúk nem válaszoltak. Ekkor hátulról megragadta a hatalmas óriás és elkezdte a víz felé rángatni. A sikoltozásra és csapkodásra a másik lány is felfigyelt. Elkezdett futni a hangok felé. Mikor odaért azonnal ráugrott a hatalmas férfira, elkezdte fojtogatni, ütlegelni ám semmit sem ért. A férfi lerántotta magáról majd mindkét lányt a vízbe fojtotta. A testeket a napágyakra fektette és otthagyta őket. Másnap reggel elkezdtek érkezni a strandolók. Az emberek csak akkor vették észre hogy az ott fekvő emberek már nem élnek amikor észrevették hogy a madarak csipegetnek a testükből. Később több ilyen eset is történt, és elnevezték a férfit a tengerparti fojtogatónak.

Őrületbe kerülveWhere stories live. Discover now