stay with me 'till the end of the day

629 47 40
                                    

[v- slow dancing]

maybe we could be

slow dancing until the morning

we could be

romancing the night away

-bg-

"Bir önceki hayatınızda onu nereden öpmeyi çok seviyorsan oradan çıkar diyorlar."

...

"İlk temas ettiğin yerde oluşabilir."

...

"Rastgele olur bunlar. Onunki boynunda seninki elinde olabilir."

...

"Kokusunun en yoğun geldiği yerden çıkar çiçekleriniz."

...

"Ruh eşi olup çiçeği çıkmayanlar da var."

...

"Bilmiyorum ama aynı çiçeğe sahip olmak güzeldir. Ablamların çiçekleri onlar için özel olan bir çiçekti mesela."

...

Zihnimde gittikçe çoğalan ve geçmişten gelen seslerle beraber yaklaşık bir saattir kapalı tuttuğum gözlerimi açtım.

Bakışlarım anında iki gündür olduğu gibi yatağımda yatan ama gün geçtikçe yüzüne renk geldiğini fark ettiğim bedene kaydı. Sol kulağının hemen arkadasındaki papatyalarda, hemen ardından kulağının aşağısından boynuna doğru dökülen yapraklarda gezindi gözlerim. Elimi tişörtümün üstünden köprücük kemiğime oradan da tıpkı eşimdeki gibi ama ona kıyasla göğsüme doğru dökülen yapraklarda gezdirdim. Ah, bir uyansaydı. Uyansaydı ve kavuşmak için senelerce beklediğim mavilere artık her feromon salgıladığımda ulaşabilseydim. Bizi bu kapının dışında bekleyen zorluklara rağmen iki gün önce yaşadığımız o özel anın utancıyla kızaran yanaklarını izleseydim, tüm utanmazlığımla tekrar ve tekrar öpseydim onu ve o kızarıklığını hiç kaybetmeseydi. Beomgyu ile olan bu aptal döngü bile suratıma en sertinden bir yumruğu savurur, bu zamana kadar onun gülüşü olmadan aldığım nefesin nefes olmadığını fark etmemi sağlardı.

Biten serumunu izlediğim sırada kapı hafifçe açıldı, korumalardan biri sakin ve sessiz adımlarla yanıma geldi. "Efen-"

"Biraz daha sessiz."

"Özür dilerim." Kafasını hızlıca sallayıp uyarımla beraber sesini kıstı. Daha sonra ise hiç mi hiç merak etmediğim konular hakkında konuşmaya başladı. "Duyduğum kadarıyla Kim Jisoo, Bay Choi'yi aramaya devam ediyormuş. Kim Jisoo tüm bu aramayı kendi adamları ile yapıyor, Alfa Choi'nin haberi hala yok." Beomgyu o evden çıkarken peşine takılan kimse yoktu ama sabahında olaya yavaş yavaş uyanmaya başlamışlardı. Yurt dışında işleri olan Alfa'nın tüm bunlardan haberdar olmama sebebi ise Jisoo'nun amaçladığı bir şeyler olmasıydı. "Kim'i araştırmayı bırakmayın, bir şeyler planlıyor." dedim sesimi kısık fakat sert tutarken. Beomgyu'nun hafifçe kıpırdayan göz kapaklarını gördüğüm gibi korumaya elimi sallayarak çıkmasını söyledim ve ayağa kalktım.

midnight rain • beomjun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin