love you to the moon and to saturn

322 35 39
                                    


[taylor swift-seven]

i think your house is haunted

and your dad is always mad and that must be why

i think you should come live with me
and we can be pirates

then you won't have to cry or hide in the closet

and just like a folk song, our love will be passed on

-yj




İnsan kendini nasıl bilirse bilsin hayatının bir yerinde insanların onun hakkında söylediklerini düşünür, öyle olup olmadığını sorgulardı.

Bencil demişti, Kim Jisoo Beomgyu'ya. Annen seni korumaya çalışırken can verdi fakat sen hala kendi acılarını düşünüyorsun. Hiç öyle miyim acaba diye sorgulamadı küçük, Beomgyu. Annesini düşündüğünü de ne kadar çok sevdiğini de kendisinden başka kimse bilemez, bazen o bile küçük bedeninin duyduğu sadakate şaşırırdı. Her zaman odasını toplamasını söylerdi annesi. O ise babası canını yakıp ortalığı dağıttıktan sonra her yeri toplardı sanki annesi köşeden çıkıp aferin benim oğluma diyecekmiş gibi. Sanki annesi onu tekrardan öpecek, ona sarılacak ve onu masum bedenine gelecek olan darbelerden koruyacakmış gibi. Duvar kenarlarından şiddet gördüğünü izlediğini annesiyle aynı kaderi yaşamış, şimdi hiç bilmese de hemen arkasında uyuyan ruh eşiyle aynı kaderi paylaşıyorlardı fakat o bunu göremeyecek kadar kendisiyle savaş içerisindeydi o an.

Bir kez daha Gerçekten öyle miyim acaba? diye düşündü. Annemi düşünmemekten ziyade bana dokunurken bile beni incitmemek için şekilden şekile giren, aynı çiçekleri paylaştığımız, nefesi nefesime karışan, canıma can olan Yeonjun'u tehlikeye atacak kadar bencil miyim? Oradan kurtuldum ama nasıl bu kadar sessiz kalırlar diye düşünmeyecek kadar saldım mı? Ellerinin arasında tuttuğu telefondan gelen titreşim ile kendisini sakin tutmaya çalıştı, uyuyor olsa bile eşi onu hissedebilirdi. Gözleri her bir harfi dikkatle tararken sakin olmak çok zordu.

+82..... :
Bana onu vermemekte ısrarcı olman gözlerimi yaşartıyor delta. Ama emin ol ki her şey karşılıklıdır, onu senden aldığımda senin gözlerinden akan yaşları zevkle izleyeceğim.

Hadi ama Yeonjun, o bir işe yaramaz. Sana yatakta çok iyi gelmiş olabilir ama o omega bile değil, hormanları ölü. Siz deltalar soyunuza bağlısınızdır, o yüzden şunu bil ki yatağını ısıtan oğlum sana bir soy veremez.

Canımı oldukça sıkıyorsun. Eğer onu bana vermezsen bunca yıldır ifşa olman için elimden gereken her şeyi yapacağım. Ve emin ol ki bu o kadar da zor olmayacak. Bana yalnızca alfayı ver ve seni rahat bırakayım.

Beomgyu'nun bencilliği peki? O hep böyle bir çocuk olmuştu, inan bana. Senin canını umursamadan rahat rahat uyuyordur şimdi.

Hadi ama daha ne kadar mesajlarımı görmek ile yetineceksin? Bir adamım Jisoo kapına geldiğinde aldığı görüntüleri paylaşmaya gitti bile.

Hiçbir devlet güçlerini olmadık şekilde kullanan bir deltayı cezasız bırakmaz sanırım.

Canım demişti dün, Yeonjun. Bedenleri üstün bir sıcaklığa sahipken ve titremeleri yeni yeni dinmişken dudaklarını Beomgyu'nun saçlarına bastırıp Seni o kadar çok seviyorum ki senin için her şeyi yapabilirim. Hem de her şeyi Beomgyu, bunu unutma diyerek sıkıca sarılmıştı iç içe geçtiği bedene. Ben de dediğini hatırlıyordu, Beomgyu. Aksi mümkün bile değil ben de senin için her şeyi feda ederim.

midnight rain • beomjun Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin