ජන්ග්කුක් university එක ලගට එනකන්ම පාර දිගේ ඔහේ කල්පනා කර කර ආවා. ඒ එද්දි එයා දැක්කෙ gate එක ඉස්සරහ හිටන් ඉන්න රිශිව... දුරට වුණාත් රිශිව දකිද්දි ජන්ග්කුක්ට අමුතුම හැගීමක් හිතට දැනුණා. වේගෙන් හදවත ගැහෙන්න ගත්තෙ කෙල්ලට නොදැනිම...
හුළගට කෙල්ලගේ කෙහෙරැලි මූණ පුරා දගකරද්දි කෙල්ල අතින් ඒවා හදනවා... හිමි හිමින් රිශි ළගට ජන්ග්කුක් ලං වුණා. එතකොට තමයි රිශි ජන්ග්කුක්ව දැක්කෙ...
🖤 ඕ... JJ... ඔයා ආවාද☺️
රිශි අහද්දි කොල්ලා මුකුත් නොකියාම බලාගෙන හිටියේ රිශිගේ ඇස් දිහා... කෙල්ලත් තමන් දිහා එක එල්ලෙ කණ්නාඩි දෙක අස්සෙන් බලන් ඉන්න ඒ බෝල ඇස් දිහා බලන් හිටියා...
තාමත් මූණ පුරා දගකරන රිශිගේ කෙහෙරැලි ජන්ග්කුක්ට බාධාවක් වුණ නිසාම ජන්ග්කුක් තමන්ගේ ඇගිලි තුඩු වලින් කෙල්ලගේ මූණට වැටිලා තියෙන කෙස් මූණෙන් අයින් කරලා කන පිටිපස්සෙ රැදෙව්වෙ රිශිව සීතල වෙලා යද්දි. මීට කලින් හිතට නොදැනුණ අමුතු හැගීමක් කෙල්ලට ඉබේටම වගේ දැනුණා.
මේ දිහා බලාගෙන හිටපු නලීටත් එයාගේ යාලුවන්ටත් වැඩි වෙලාවක් යන්න කලින් තේරුණා මේ ඉන්නෙ රිශිගේ JJ කියන්න. හැබැයි JJ ගැන නලීගෙ යාලුවන්ගෙන් නම් හොද ප්රතිචාරයක් ලැබුණේ නෑ...
"ඉයූ... කවුද බන් මේ😕"
"මේ නම් ඔන්නිගේ boyfriend වෙන්න බෑ😖"
"නලී උඹට හොදටම sure ද මේ ඉන්නෙ ඔන්නිගේ boyfriend කියලා🙄"💜️ හ්ම්... පේන විදියට නම් මෙයා වෙන්න ඕනේ🙂 වේ...
"පිස්සුද බන් උඹට... ඊයා... හැටි බලපන්කෝ උගේ..."
"මං නම් හිතුවේ ඔන්නි කෙලින්ම ජන්ග්කුක් එක්කම set වෙයි කියලා... මේ මොකෙක්ද බන් මේ..."
YOU ARE READING
JK or JJ || Birthday Special
FanficJK Birthday Special🎊️🎉️💜️ Happy Birthday Jungkook 💜️