Și dormeam liniștită pe patul meu din petale de trandafiri, cu o rață alb-neagră pe burtă, când am simțit cum două mâini de fier mă apucă de picior.
M-am ridicat în capul oaselor și am văzut... o fată. Era roșcată, cu părul creț, din gură îi ieșea fum și avea ochii în întregime verzi , care răspândeau o lumină ciudată ireală.
Înainte s-o scalpez, nebuna a început să țipe vorbe stranii:O mână de eroi plecat-au în apus,
Ca să găsească timpul de mult scurs,
Unul mort, deja dus, unul nebun, unul ascuns, unul pur, unul distrus
Au reparat greșeala înainte de-a fi fost făcută.
Dar destinul trist fi-fost pentru-a pădurii,
Cei doi suportat-au durere multă,
Căci sacrificiul a fost făcut în luptă.După ce termină de urlat, lunatica îmi dădu drumul și leșină, dându-se cu capul de pat.
E clar, toată lumea din tabăra asta e ori scrântit, ori pervers, ori nu e om, ori toate laolaltă.
Acum, ce să fac eu cu o roșcată leșinată în camera mea? Și dacă murise nebuna?
Am ieșit în pijama din cabană și m-am lovit de... fratele lui Alex. Percy , parcă?
-'Neața Rya! Ce faci...?
-Rya? Am ridicat o sprânceană. Păi , mai nimic, dar aici toate ceasurile sunt sub forma unor nebune crețe care te apucă de picior și apoi leșină?
-Ce?!
Și așa am sfârșit lângă focul de tabără, seara, cu un Chiron foarte ingrijorat.
-După cum știți, astăzi , Oracolul nostru, Rachel , a mai enunțat o profeție. Ryador, ne-o spui, te rog?
Am înaintat și am zis profeția.
- " Unul mort, unul nebun, unul ascuns, unul pur, unul distrus" , zise o fată blondă, de lângă Percy. E clar că vor pleca cinci în misiune. "Ca să găsească timpul de mult scurs"...mi se pare mie, sau este vorba de o clepsidră?
-Da, Annabeth, spuse Chiron grav. Se vorbește despre Clepsidra lui Gaël , după cum aflăm din " au reparat greșeala înainte de-a fi fost făcută". Istoria Clepsidrei s-a petrecut acum multe mii de ani . Un împărat al Spaniei a descoperit că fiul lui, Gaël, era de fapt semizeu, al cărui tată era Hefaistos, așa că l-a ucis. Hefaistos a muncit trei zile și trei nopți și a creeat Clepsidra lui Gaël. Împăratul, cuprins de vină, s-a întors în timp și l-a lăsat în viață pe Gaël, folosind-o . Dar Clepsidra este blestemată: împăratul și-a pierdut mințile, iar Gaël s-a dovedit a fi un războinic crud și inteligent, pornind un război foarte sângeros.
-Trebuie să ne dăm seama cine este Greșeala, zise Percy.
-Eu...eu sunt Greșeala, am spus, fără să clipesc.
S-a lăsat o liniște mormântală. Am continuat:
-Nu vă prefaceți că nu știți. E clar că eu sunt; de aceea Rachel mi-a emis mie profeția.
Toată lumea mă privea cumva... Cu respect , acum. Mi-am înghițit nodul din gât.
-Alege patru semizei care să te însoțească, îmi zise Chiron.
-Unul mort, am recitat. Un fiu al lui Hades, Nico.
A înaintat înspre mine. Părea uimit, dar hotărât.
-Accept!
-Unul pur...nimic nu e mai pur decât apa. Alex, fiica lui Poseidon?
Alex a zâmbit și a venit lângă mine.
-Accept!
-Acum vine partea mai grea, pentru că nu știu cine pot fii cel nebun, cel ascuns și cel distrus, eu fiind unul dintre ei. Dar o să mă iau după instinct.
-Nu vreau să mă auto-invit în asta, spuse Leo, dar sunt singurul care știe spaniolă...
-Leo, fiu al lui Hefaistos?
-Accept!
Următoarea mea alegere i-a uimit pe toți.
-Am avut un vis noaptea trecută. Al cincelea membru al echipei mele nu se află în tabără. Și știu unde să căutăm Clepsidra, am afirmat pe un ton ferm. Mâine, dis-de-dimineață , vom pleca. Vă mulțumesc.
Fără să aștept reacțiile celorlalți, am plecat spre camera mea.
CITEȘTI
Daughter of Artemis: The Mistake -#PJO Best Fanfic 2015
AventureZeița Fecioară are un copil. Ryador Chantenoir este Greşeala,şi o ştie. O profeție. O călătorie. O alegere. Un sacrificiu. Toate o pot ucide.