10 dakikalık sıcak bir duştan sonra Jungkook üstünü giyinmiş taehyunga mesaj atmakla meşguldü
Jk: taehyung Jimin nerede?
Taehyung: Ooooooo çıkabildin sonunda o banyoda iki saattir ne yapıyorsun sen ya sıkıldımm
Jungkook: 10 dk sadece taehyung Jimin nerde
Taehyung: jimin şu an tam karşımda oturuyor biraz gergin gibi daha fazla oyalanma da gel buraya
Jungkook: tamam be abim de salonda mı
Taehyung: herkes burda Jungkook abin jiminle konuşuyor
Jungkook: tamam geliyorum
Jungkook salona geldiğinde hemen taehyungun yanına oturdu henüz jimine bakamıyordu ama abisiyle hararetli hararetli bir şey konuştuğunun farkındaydı.O sırada Jin Jungkookun saçını kontrol ediyordu aniden sırıtmasıyla Jungkook kaşlarını çattı ne var anlamında kafasını salladığında Jin omuz silkti 10 dk öncesinde Jungkookun yağlı saçları aklına gelmiş olmalıydı. Jungkook gözünü devirdi abisi yoonginin arkadaşlarına karşı ayrı bir samimiyeti vardı ve onlarda jungkooku sevdikleri ve onunla sürekli uğraştıkları için Jungkook onlarla rahattı.Daha fazla dayanamayıp jimine baktığı gibi jiminle göz göze geldi gözlerini aniden kaçırınca bir şeyleri belli ettiğini düşünerek telaşa kapıldı kalbi normalde olduğundan 3 kat daha hızlı atmaya başlamıştı.
Taehyung jungkookun kulağına doğru gülerek 'gerizekali' diye fısıldadı.Jungkook hemen telefonunu eline alıp taehyunga hızlı hızlı bir şeyler yazmaya başladı jimine bakamiyordu
Jungkook: anlamış mıdır haa
anlamış mıdır taehyung yardım et gerizekalıTaehyung: kusura bakma Jungkook ama buradaki o gerizekalı kişi sen oluyorsun hem anlamamıştır ya o kadar da zeki değil bence
Jungkook: herkese bakıp gözlerimi çevirsem bence hiç bir şey olmaz
Taehyung: bence de sadece gerizekalı gibi görünürsün en fazla ne olabilir ki zaten jebsjsbzlwbzksgisb
Jungkook taehyungun ne yazdığına bile bakmadan namjoona baktı namjoon üstünde ki gözleri hissettiğinde kafasını hoseoktan çevirip Jungkook a döndü Jungkook aniden gözlerini kaçırınca kaşlarını çattı. Jungkook namjoonun önüne döndüğünü fark edince hoseoka baktı hoseokun ona dönmesi saniyesini bile almadı ondanda gözünü kaçırdığında hoseok jungkooku çokta kaale almamıştı. Taehyungsa keyifle ve biraz utanmışlıkla arkadaşının mallığını izliyordu.
"Jungkook bir şeyler mi karıştırıyorsunuz yine bir sorun mu var abicim"?
Jungkook abisinin ne yaptığını gördüğünü anladığında kısa bir an jimine bakıp hemen gözlerini çekmiş ve abisine ilk soruyu görmezden gelip " yooo bir sorun yok neden soruyorsun " diye sorunca taehyung daha fazla dayanamayıp kahkaha attmıştı. Herkesin ilgisinin onlara kaydığını gördüğünde Jungkook hiç kimseye bakmadan taehyungu kolundan tutup "biz odama gidiyoruz ödevimiz vardı unutmuşuz." taehyungun kolunu biraz daha sıkı tutup "hadi taehyung" diyip arkadaşını da odasına doğru çekiştirdi.
ikisi de jungkookun odasına girdiklerinde Jungkook kapıyı kapattı ve kendini hemen yatağına attı. Taehyung da onun kafasına bir tane yapıştırıp çalışma masasına doğru ilerleyip bilgisayar başına oturdu.
"Niye vuruyorsun kafama yaa"
"Kolumu çekerken cimcikledin fark etmedim sanma"
"Niye kahkaha atıyorsun ki sanki"
Taehyung kıkırdayarak "Aşşırı komiktin ama yoongi hyung başından beri seni izliyordu"
Jungkook kafasının altındaki yastığı taehyunga tam isabet atarak " ve sende mal gibi beni hiç uyarmadın değil mi taehyung senin yüzünden rezil oldum jimine "
"Sadece jimine rezil olmadın hepsine oldun farkındaysan ve bu senin normal halin rezil olmadığın bir an mı var"
"Sus sus orayı hiç karıştırma zaten moralim assiri bozuldu ödev falan yok muydu onu yapalım."
"Bilmiyorum ödev vardı sanırım ama ne olduğunu bilmiyorum gruptan bakarız boş ver de annem mesaj atmış eve çağırıyor dedem gelmiş"
"Tamam sen git gidince haber verirsin hadi güle güle bay bay sana"
"Kalk bari yolcula beni"
"Ölsemde çıkmam odamdan Jimin gitmeden çıkamam asla kapının yolunu biliyorsun zaten yıllardır girip çıkıyorsun"
"Neyyysse gidiyorum görüşürüz akşam yazarım"
"Çıkmadan jiminin ne yaptığına da bak sana zahmet"
"Oldu başka emrin"?
"Yok asker çıkabilirsin"Taehyungun evden çıktığını anlayınca yatağına daha fazla yayılıp sırıtmaya başladı. Jiminle göz göze gelmişti o değil mi? Gözünü kapattı ve heyecanının dinmesini bekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severim//Jikook
FanfictionJk: ben herşeyiyle severim onu Tae: seversin. tabii seversin ( her anlamda) Jk: şerefsizsin...