-5-

112 9 0
                                    

Çok güzel bakıyordu diyorum taehyung anlamıyor musun? Jungkook odasında bir sağa bir sola volta atarken taehyung Jungkookun yatağına yayılmış cips yiyor bir yandan da bilgisayardan film seçiyordu.
"Anlıyorum seni Jungkook ama sen kendinde diyorsun abartıyor olabilirim diye. Sonuçta sana hiç o gözle bakmamış sende onu tanıdığın günden beri böyle yakin davranıyorsun ona. Ondan hoşlandığın ihtimalini aklına bile getirmemiştir. Senin ne istediğine bağlı öğrenmesini istiyor musun istemiyor musun?"
"Ahh bilmiyorum bilmiyorum. İstiyorum ama ya ters bir tepki verirse?, ya o istemezse? diye çok korkuyorum."

Jungkook en sonunda taehyungun yanına iki kişilik yatağına uzandı taehyung filmi seçmişti. Filmi başlatmadan önce konuştu
"Denemelisin biliyorsun her zaman yanındayım yardımcı olurum en fazla ne olabilir ki zaten"
"Eskisi gibi olamayız tae en azından şu an rahat rahat konuşabiliyorum onunla"
"Çok güzel bakiyordu demedin mi sen daha yeni. Bak sana ihtimal sayayım. Birincisi sen ona itiraf ettikten sonra şaşırır alışmaya çalışır sonuçta gay olduğunu biliyor ve sana senden hoşlanmadığını böyle bir şeyin asla olmayacağını ve konuyu tamamen kapatıp eskisi gibi olmanızı isteyebilir."
Jungkook taehyung birinci ihtimali söylerken o Susana kadar yüzünü buruşturarak dinledi onu bu ihtimali sevmemişti.

"İkinci ihtimal sen ona itiraf edersin oda sana karşı boş olmadığını söyler ama zamana ihtiyac duyar Jimin hyungu' biliyorsun. İşte ikinizde çıkarsınız mutlu olursunuz falan yani 3. İhtimalide söylememe gerek var mı?"

Jungkook "yok yok gerek yok ben seni gayet iyi anladım itiraf et kurtul diyorsun kısaca"

"Yani içinde tutacak halin yok."
Jungkook düşünceli bir şekilde bilgisayar ekranını izlerken tarhyung "neyse neyse gel de şu filmi izleyelim yeni çıkmış hoş bir şeye benziyor kafan dağılsın biraz"dedi ve filmi oynatma tuşuna bastı. En azından birazda olsa kafası dağılırdı arkadaşının.
Tabii içerden abisi gilin yüksek sesi ve kahkaha sesleri yüzünden ne kadar dağılabilirse

Severim//JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin