Bir cuma akşamı yine herkes jungkooklarin evinde toplanmış yemeğin pişmesini bekliyorlardı.
Yoongi mutfağa doğru seslendi "anne ne zaman olacak bu yemek açlıktan ölüyorum"
Jungkook taehyungla annesine yardım ederken annesi yerine kendi cevapladı
"Yemek hazır zaten kalkta masayı hazirlamamıza yardım et"
Yoongi gözünü devirdi ve arkadaşlarınıda kaldırıp hep beraber masayı kurmaya gittiler.Jungkook mutfağa giren arkadaş grubunu görünce "hey hey hey hey 1 kişi
yeterdi. Ki o kişide abim oluyor."Tehyung işten kaçmak için "ama madem kalktınız yerinizden. Hoseok hyung sen bardakları , Jin hyung sen tabakları, namjoon hyung sen de içecekleri götür masaya" diye emirler vermeye başladı. Jin taehyungun koluna vurup aptal çocuk diye söylendi. O sırada minjee de taehyunga gülerek "sen burda dikilmede yemeğin tuzuna bak fazla mi?" Taehyung "yaa senin yaptığın yemek fazla tuzlu olsa ne olur kraliçem önümüze bokta koysan yeriz biz" yoongi "taehyung saçmalamada çekil şurdan yemekleri tadıcam. Anne sen taehyungun önüne bok koy taehyung yemek yemiyecekmiş" dedi. minjee yüzünü buruşturup taehyungun kafasına vurdu "ve düzgün konuş övecem diye söylediklerine bak"
mutfak assiri kalabalıktı ve herkes bir biriyle bir seyler konuşurken Jungkookta elinde salata tahtası ve bıçakla jimini izliyordu. Taehyung farkeder etmez jungkooku sarstı ve "şu an assiri psikopatlara benziyorsun kendine gel ve o bıçağı bırak önce" Jungkook gözünü çatal bıçakları yerleştiren jiminden çekmeden elindekileri bıraktı.
"bugün daha fazla yakışıklı olmuş sanki hele giydiği o oversize kazağı ona assiri assiri yakışmış. Ona o kazağı doğum gününde ben almıştım değil mi?" Dalmış bir şekilde söylediklerini bir anda fark edince etrafına baktı biri duydumu duymadımı diye herkes yemek için masaya yerleşmişti ikisi mutfakta tekti.
Taehyung" evet sen almıştın dün ona o kazağı giymesini söyleyen de sendin. Harbi neden bunu giymesini istedin ve
nasıl oldu da utanmadın?"Jungkook yüzünü düşürüp "belki bir fırsat yakalarım da jimine ona aşık olduğumu söylerim falan diye düşündüm. Hiç itiraz etmeden 'tamam kookiee sen nasıl istersen' dedi ondan cesaret aldım o yüzden bugün itiraf etmeyi düşünüyorum. sabahtan beri ona ne söyliyeceğimi kafamda toplamaya çalışıyorum"
"Saçmalama Jungkook sana itiraf et dedim ama ilk fırsatta gidip itiraf et demedim. Hazır değilsen böyle bir şey yapma. Sana gaz verdim ama benim yüzümden böyle olsun istemiyorum"
"Hayır hayır senlik bir şey yok. Bilmiyorum taehyung zaten 4 aydır dayanıyorum daha fazla içimde tutmak istemiyorum. Hem endişelenme hazırım ben 1 haftadır kendimi buna hazırlıyorum sonucu ne olursa olsun. Aaaaaahhh çok gerginim"
"Sakiin ol annen babanla bugün dışarda yemek yiyecekti değil mi?"
"Evet"
"Annen şimdi çıktı. yemekten sonra da Jimin hyung sigara içecek balkonda sende o sırada yalnız kalırsınız itiraf edersin falan."
"Sen nerden biliyorsun içeceğini? Jimin nadiren sigara içer."
Taehyung çok bilmişlikle ve kendini beğenmişlikle "Mükemmel , aşırı sexy, süper zeka, dahi arkadaşın senin için küçük bir araştırma yaptı""Tamam. Kes bu kadat yeterli. Şimdi bana doğruyu söyle"
"Üffff sende. Namjoon hyung dan istediğini gördüm biraz önce"
Jungkookun tırnaklarını kemirmeye başladığını gören arkadaşı tam bir şey söyliyecekken Jin mutfağa girdi."Hadi yemeğe gelin artık herkes sizi bekliyor"
Taehyung Jungkookun haline bakıp "siz başlayın birazdan geliriz biz" Jin omuz silkip salona geçer geçmez taehyung elini Jungkookun omzuna koyup sessizce "iyi olacak mısın?" diye sordu.
Jungkookun hali gercekten hal değildi yüzü sapsarı olmuş heyecandan ve gerginlikten düzgün nefes bile alamıyordu. Ama şimdi vazgeçerse bir daha cesaret edemeyebilirdi. Ki daha fazla duygularını içinde tutmak istemiyordu. Abisinin ve diğerlerinin tepkisinide merak ediyordu ya iyi karşılamazlarsa diye. Jimin onun abisiyle aynı yaştaydı sonuçta. İçini kemiren bu sorunda gittikçe büyümeye devam ediyordu.
Diğerlerinin duyma ihtimaline karşı kısık sesle konuştu "taehyung ya abim istemezse?, ya iyi karşılamazlarsa? Korkuyorum abimin tepkisinden gay olduğumu biliyor evet ama Jimin onun arkadaşı ve küçüklüklerinden beri hepsi beraber iç içeyiz hepimiz."
Taehyung kaşlarını çattı ve sıkıntılı bir nefes verdi. " Jungkook abinin kötü bir tepki vereceğini sanmıyorum abin sana düşkün ve seni üzecek bir şey yapmaz. Ama ya annenle baban? Onların tepkisinden korkmuyor musun?"
"Babamı konu dışı bırakmak istiyorum şu an ama annem ters tepki vermez annemi biliyorsun sende destekler. Önce anneme mi söylesem acaba?"
"Yaanii annen zeki biri bence sende bir şeyler olduğunu çakmış bile olabilir. Ama haklısın annene önce söylemelisin. Bence jiminden önce bunu abinde bilmeli. Sen ne düşünüyorsun yoongi hyunga söyliyecek misin?
"Bana neyi söyliyecek mişsiniz?"
Taehyung da Jungkookta şok olmuş bir şekilde bir birlerine baktılar ama yoonginin söylediğinden sonra taehyung ilk toparlanan oldu."Hadi yemek soğudu ne konuşuyorsunuz burda. Hem bana ne söyliyecek mişsiniz siz hayırdır"
"Yok bir şey yoongi hyung. Bizde şimdi gelecektik hadi gidelim"
"Pek bir şey yok gibi gelmedi bana. Jungkook sapsarı olmuş. İyi misin abicim?"
Taehyung çaktırmadan Jungkookun kolunu cimcikledi bir an önce kendine gelse iyi olurdu.
"İyiyim abi bir sorun yok biraz midem bulandı. Fazla cips yedim herhalde ondandır"
"Neyyysse hadi yemekler buz gibi oldu"
Salona geçtiklerinde hepsi Jungkook masaya baktı jiminin ve hoseokun ortası boştu, yoongi ilk sandalyeye oturduğunda göre yoonginin ve namjoonun ortası boştu. Taehyung yoonginin yanında oturdu Jungkookta jiminin yanına oturdu. Eli titriyordu.
Jimin ona dönüp "Jungkook suyu uzatır mısın diye sordu?"
Jungkook hemen suyu ona uzattı gözünü jiminin üzerinde çekemiyordu. Jimin ona gülümseyerek teşekkür etti ve yemeğine geri döndü. Taehyung Jungkook kendine gelsin diye boğazını temizledi. Gerçektende işi çok zordu kendine acıyordu. Jungkook mesajı aldığı gibi önüne döndü ve yemek yemeye başladı yemeği soğumuştu. Yüzünü buruşturdu ama jiminin yanından kalkmak istemiyordu o yüzden yemeye devam etmek zorundaydı.Jungkook bir kaç kaşıktan sonra doyduğunu hissettiğinde arkasına yaslandı. Jimine baktığında tişörtünün üstüne döktüğü yemek izini geçirmeye çalışıyordu bunu yaparken de kaşlarını çatmıştı. Jungkook çok sexy olduğunu düşündü yükselmemek için başka şeyler düşünmeye başladı. o sırada kendini tutamadan "Jimin hyung bu kazak sana çok yakışıyor" derken buldu. Jimin gülümseyerek jungkooka "sen aldığın içindir kookie gerçekten de zevkin çok hoş" Jungkook utanarak " hayır hyung lila rengi sana yakışıyor. Görünce aklıma sen geldin almak istedim sadece " Jimin kaslarini kaldırıp bir şey söyliyecekken Jungkook pot kırmış olmaktan korktuğu için jiminin konuşmasına izin vermeden konuşmaya başladı. "Yani senin lila rengi bir tişörtün vardı geçen yaz giyiyordun çok yakışıyordu ondan dolayı aklıma direkt sen geldin dedim yani o yüzden doğum gününün de bir sonraki gün olduğunu hatırlayınca almak isted-"
"Jungkook nefes al anladım tamam sakin ol " Jimin bunları söylerken gözleri kısılana kadar gülüyordu. Jungkook rezil olduğu gerçeğiyle taehyunga baktı arkadaşının zaten ona sen salaksın bakışlarıyla baktığını görünce içinden 'annem ne zaman gelecek yaa' diye geçirdi. Bir an önce annesinin gelmesini istiyordu. Anlatmak için sabırsızlanıyordu. Ne kadar erken söylerse annesine o kadar iyiydi.
Bu bölüm en uzun bölümdü
Sınavlardan sonra ancak bölüm yazabildim.
Yani pek çalıştığımda söylenemezdi sınavdan bir ders öncesi kopya hazırladım bütün sinavlarda ksvslabzlsbzk.
Nasıl gidiyor fic?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Severim//Jikook
FanfictionJk: ben herşeyiyle severim onu Tae: seversin. tabii seversin ( her anlamda) Jk: şerefsizsin...