Kedd
Mára azt mondta Bruno, hogy meglepetés lesz, hogy hova isz csak kényelmes ruhát vegyek fel amit nem nagyon sajnálok. Na igen kezdek félni, hogy erdőbe megyünk és kés lessz nála. (xd) Szóval felvettem valami kényelmeset, de még is csinosat és mivel kicseszett veleg van ezért szellősebbet.
Szerintem egész jó lett. Na igen ahogy leértem csengettek. Gyorsan felkaptam a táskát elúcsúztam a kutyustol és már mentem is.
-Te tényleg komolyan vetted azt, hogy kényelmes.-Nevetett a hülye.
-Miért baj?-Kérdeztem meglepődve.
-Nem!-Mondta és szó szerint belökött az autóba.
Egy darabig mnetünk, majd leállt az autüval és bekötötte a szemem. Éreztem, ahogy megint elindul az autó és egy olyan 30 perc mulva megint leáll. Kisegített majd levette a szemkötőt. Először nem láttam sokat a hirtelen fénytől, de, ahogy jobban láttam felsikítottam és megint a nyakába ugrottam.
-Na mi van? Tetszik?-Kérdezte kicsit nevetve.
-Szerinted a nyagadba ugranék, ha nem tetszene az, hogy elhozol egy vidám parkba?-Kérdeztem költőien.
Végig jártunk minden játékot. Egy csomó plüsöt szerzett nekem. Volt egy kis lila nyuszi, egy Óriás mackó, egy róka, egy szürke cica, egy fura, de cuki béka, meg egy Neymar-ra eléggé hasonlító Óriás kutya, meg egy kis cuki zsiráfot,, ha már az a kedvenc állatom. Be mentünk a horror vasúrba és a szerelembe is. Aztán jöhetett a kép is.
Ez után még felültünk arra a maradék játékra amin még nem cvoltunk és elindultunk haza. Én közben olvastam fel a lényegesebb kommenteket.
Spacc.official: Megint nem szoltál haver! xd
Kari.vok: Kössz a sok plüssöt:)
milo_valmar: Ti aztán tudtok élni
Dariii: Élvezet lehetett felmászni a nyakápa a magasság külömbségekkel xd
manuelsingx: Ki fotózott?
Kari.vok válaszolt manuelsingx részére:
Kari.vok: Egy kedves bácsika xdmaricspeti: Mikro pletyizünk?
Bogcsi: Megint kimaradtam.
Lak.Kiraaa: Mit ücsörögsz a nyakába te kis kurva?
Kari.vok válaszolt Lak.Kiraaa részére:
Kari.vok: Azt amit te sohaMég volt egy csomó de ezek voltak a lényegesek. Hazaérve ettem, meg a kutya is és se szó se beszéd az ágyba döltem. Úgy voltam vele majd holnap reggel zuhanyzok. Ha már bruno rángatott minden fele.
DU LIEST GERADE
Konfetti Bomba (Pető Bruno ff.)/BEFEJEZETT/
FanfictionKari egy eléggé vissza húzódó lány. Csak egy barátja van meg egy nővére akire ugyan úgy barátként is tekint. Jelenleg 19 éve sde hamarosan be tölti a 20-at. Az egyetemen az egyetemen 4-es 5-ös. Két barátosnéja mindig ki talál valami hülyeséget, hogy...