1 Yıl sonra
Neredeyse 1 yıl geçmişti bile. Jeongin ve changbin hyung ile huzurluydum. Hatta biliyor musunuz? Bir arkadaşım da oldu. Adı seungmin. Tatlı bir çocuk. Birbirimize o kadar benziyoruz ki. Onunla iyi anlaşıyorum. Bu yüzden hemen hemen her gün birlikteyiz..
Sabah
Çalan alarm ile kalktım. Hemen üzerimi giyinip aşağï indim. Kahvaltı hazırlıyorlardı.
J- Günaydın Lixie!
F- günaydın baba
Hemen kahvaltımı edip yola koyuldum. Otobüs durağından seungmin'i alıcağım. Bu yüzden hızlı olmam lazım. Hemen ilerledim. Sonunda kalabalığın arasından Seungmin'i gördüm.
F- Seungie~!
S-lix!
Koäup yanına gittim.
S- naber lix?
F- iyidir senden?
S- bende iyiyim.
Böyle böyle okula geldik. Evet bu sene mimarlıkta ki son senemdi. Yani daha ilk senemdeyim ama ikinci senemde zorlanacağımı biliyorum.
Hem de ... Babalarımın güvenini kırmak istemiyorum. Onlar bana güveniyor..
Ahh neyse. Fazla uzatma sende yazar şimdi bir saat geometri işletme okurlara. Öğle arasında kantinde sıra bekliyordum. Arkamda ki öğrencilerin konuşmalarına kulak misafiri oldum.
X- Bu akşam yousebo'da (salladım) Sokak yarışları var.
Y- o ne be?
X- yasa dışı motor yarışları işte. Merak etme babam bizim için davet kartı aldı.
Y- oo pekala gidelim.
Ahh siz bilmezsiniz tabii. Motorlara aşığım. Bu yüzden bu yarış şeysini duyunca sırayı falan bırakıp parayı adama uzattım. Hemen kenardan iki sade süt alıp (sade süt aşkı) koştum. Tabii herkes nereye koşuyor bu mal bakışları atıyordu.
Koşarak sınıfa girince seung ayaklandı.
S- noluyor lix, bir sorun mu var?
F- SEUNG SEUNG SEUNNNG
S- ne oluyor lix?
F- az önce aşağıda öğrenciler konuşurken duydum. Bu akşam yousebo'da motor yarışları varmış n-
S- hic öyle bakma lix asla gitmicez.
F- Ya seung nolur nolur noooluuuurr
S- olmaz li-
F- Sana browni yaparım.
S- yapıcak mısın gerçekten
F- sen benimle gel ben sana browniden saray yaparım.
S- tamam tamam abartma geliyorum.
(...)
Yazar'dan
Büyük Yousebo'da çoktan sokak yarışı hazırlıkları başlamıştı. Saatlerdir yarış alanına taşınan motorlar güvenlikleri geçip yarış alanına geldiler. Bu sırada yarış saati yaklaşmış, insanlar da yarış sokağına gelmişlerdi.
Açıkta ki motorları inceliyordu insanlar. Kimi fotoğraf çekiniyor kimi de bakınıyordu.
Bu sırada iki genç tramvay raylarına atladılar. Hızlı olmalılardı çünkü tramvay gelebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA KEDİ/HYUNLİX
FanfictionFelix, çatıda ki o kediye dertlerinden bahsetti... Tabii kedi'nin onu anladığını bilmeden.. ✴Kim Namra✴