"Felix! Aşağı in napıyorsun sen orada?!"
Kulağıma işiten sesle açtïm gözlerimi. Çatıda uyuya kalmıştım. Ve şimdi aşağıdan bana sesleniyordu Changbin. Jeongin ise korkuyla bakıyordu bana.
C- İn aşağıya Felix Durma orada!
Ses çıkarmadım. Bir süre öylece durdum. Sonra aklıma çikolata geldi. Montumun içine baktım. Çikolata yoktu. Aslında benimle yatmıştı gece ama çikolata yoktu. Yine ve yine. Aslında merak etmiştim. Bu kedi nereye gidiyordu?
Çatı'da oturur vaziyete geldim. Ayağa kalkmadan çatı'nın kenarına oturup ayağımı sarkıttım.
C- Felix uzak dur hadi in aşağıya!
Bişey yapacağımı mı düşünüyordu? Aslında... Çok güzel olurdu. Ama ben. Yaşamalıyım. Yaşamalıydım. Bu yüzden. Atlamicam. Ancak biraz burada oturmak güzel olurdu.
Ta ki, Jeongin ağlamaya başlayana kadar.
J- F-felix İn A-aşağıya hıck.
Ağladığını görünce dayanamadım. Onu üzmeye hakkım yoktu.
Ayağa kalkıp tırmandığım gibi aşağı indim. Kapıyı açıp salona inene kadar changbin ve Jeongin'de salona gelmişti. Koşup Jeongin'e sarıldım.
F- Ö-özür d-dilerim.
Ağlamayı kesmiş bana sarılıyordu o da. Sonunda ayrılınca konuştu
J- ben s-sadece, biraz k-korktum.
Tekrar gözleri dolunca Changbin konuştu.
C- sen jeongin'e aldırma. Bir arkadaşı önünde intihar etmişti de, tramvası var
F- ö-özür dilerim.
J- sorun değil. Hadi kahvaltı yapalım gel.
Üçümüzde mutfağa ilerleyip masaya oturduk.
(.....)
Şimdi de, Changbin'in arabasında okuluna gidiyordu.
F- Ya hyung gitmek istemiyorum.
C- hayır küçük bayım okulunuz önemli.
F- of hyungg
C- oflama hadi oflama in bakalım.
Felix aşağı inip kapıyı kapatacakken Changbin durdurdu onu,
C- Felix!
Felix arkasını döndüğünde elini cebine attı changbin. 7000 won kadar bir para çıkarıp Felix'e uzattı.
F- Hyung ben bunu kabul edemem.
C- Al felix, canın bir şey isterse, ya da ihtiyacın olursa diye. Al yanında bulunsun.
F- hayır hyung lütfe-
Sözünü bitirmeden cebine tıkıştırılan paralara baktı.
C- hyung'a karşı gelme Felix.
Arkasını dönüp okula girdi Felix. Tabii o zaman fark etti bütün okulun ona baktığını. Daha sonra yanına gelen Minho ve Jisung ile onlara döndü.
M- oo yeni babacığın mı hm?
F- kessene sen sesini! Ne diyorsun sen?! O adam evli!
J- he bir de evli adamların altına giriyorsun?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARA KEDİ/HYUNLİX
FanficFelix, çatıda ki o kediye dertlerinden bahsetti... Tabii kedi'nin onu anladığını bilmeden.. ✴Kim Namra✴