silent cry/Bölüm 23

66 8 0
                                    

Felix:Ne Ryujin mi!

Ryujin Felix'in anne tarafından kuzeniydi.Onlar daha çocukken Felix'in annesi ile teyzesi (Ryujin'in annesi) büyük bir şekilde tartışmıştı o zamandan beri Ryujin ile  görüşmüyorlardı tabi o Felix'ten 4 yaş büyüktü. Aslında geldiğine sevinmişti.Felix Çocukluğundan beri herşeyi ona anlatıyordu o da Felix'i dinliyor ona destek çıkıyordu.

Ryujin:FELİX

Koşup Ryujin'e sarılmıştım.10 yıldır onu göremiyorum,özlemiştim.

Ryujin:Felix gel odaya geçelim anlat orda herşeyi

Odaya geçip kapıyı kilitlerler(evdeki birisi direk dalmasın diye)

Ryujin:Herşeyi en baştan anlatıyorsun Felix.

Felix herşeyi anlatır

Felix:... Ona çok aşıktım Ryujin o da bana ama neden gitti neden beni bırakıp gitti söz vermişti gitmiycem diye söz vermişti hepsi yalan mıydı? Neden herkesi kaybediyorum bende mi bir sorun var acaba yanımdaki herkes gidiyor. Belki de Hyunjin çok uzaklara gitti benim erişemeyeceği yerlere. Ryujin artık tek umudum bu evdekiler ve sensin sizde beni bırakmayın nolur.

Ryujin:İnsanlar bazen gitmem zorunda kalırlar Felix hatta çok uzaklara bile gidebikirker. Eminim Hyunjin desözünü tutmak istemiştir ama zorundadır belki Felix? Felix kendine geldikten sonra Hyunjin bulmaya çalış lütfen.

Felix:Sence benden şarkıcı olur mu?

Ryujin:Felix küçüklüğünden beri ailen izin vermesede gizlice sanat ve müzik ile ilgilendiğini biliyorum eğer şarkıcı olmazsan seni döverim anladın mı?

Felix:Teşekkürler Ryujin herşey için de sen napıcaksın kendi evine varana kadar hava kararır bizim evde kal istersen

Ryujin:Yer var mı ki?

Felix:Oturma odasında bir tane yatak var orayı hazırlarız sana olur mu??

Ryujin:Rahatsız olmıyacaksanız olur ben seni biraz yanlız bırakayım sen düşün tamam mı.

Ryujin'i başımı sallayıp yastığı dikleştirip sırtımı yastığa dayayıp dizlerimi kendimi çekerek düşünmeye başladığım sırada bir kilit ve kapı sesi duyuldu. Ryujin odadan çıkmıştı.

(Felix'in iç sesi)
Gene sessizce ağlıyorum dimi. Bana söz vermişti seni bırakmıycam diye"Bana sessizce sakladığın gözyaşlarını gösterebilirsin"demişti.Şimdi noldu benden kilometrelerce uzaklara bir yerlere gitti.Belki beni hiç sevmemişti bana acı çektirmek için yapmıştı tüm bunları. Bende salak gibi başındam beri sırılsıklam aşıktım.

Hyunjin'den son kalan onun kıyafetleri ve yastığındaki konusuydu. Felix koşarak dolabın kapağını açıp Hyunjin'in bir t-shirt'ini alıp sarılıp koklamaya başlamıştı.Kokusu çok özeldi diğer kokular gibi değildi erkeksi ama yumuşak bir koku vardı.

Felix:Sanki Hyunjin yanımda gibi hissediyorum.Seni çok özledim sevgilim.

Chan:Felix yemek yiyeceğiz gelicen mi?
Ağlıyor musun sen

Felix:Yemeyeceğim beni yanlız bırakır mısın

Chan:Tamam ama nolur birşey olursa bize seslen

Bu bölüm çok sıkıcı gibi geldi hiç kaos yok biraz kaos ekliyim neyse yarın gene yb atarım bugün yeni fici yazıcamm🤍










Cry In Secret//HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin