Evet bu bölüm Final:(
------
Evde yanlızdım gene hep olduğu gibi diğerleri göreve gitmiş kapının önünde korumalar vardı birtek telefondan yeni ınstagram hesabı açıp zamanımı telefonla geçiriyordum. Felix bir gün çok başarılı bir şarkıcı olucak inanıyordum. Belki biz olamadık ama ben onun 3-4 hafta hayatına girmiştim. İleride beni unutup illa bir aşk yaşıyacaktır. Aklıma Ryujin'i aramak geldi. Ryujin ablamın(Yeji) sevgilisi Felix'in kuzeni Felix ile konuşmasi için göndermiştim oraya. Telefondan Ryujin'i aradım."Ryujin noldu Felix nasıl"
"Hyunjin Felix kendisini odasına kapatmıştı kimse ile konuşmuyor yemek yemiyor off napıcam psikoloğa falan gidelim diycem orda da konuşmaz ki. "
"Felix'e anlat herşeyi tüm herşeyi Felix'e anlat"
"Ama Hyunjin olm-"
"Anlat Ryujin boşver babamı sadece anlat. Benim yaşadığımı bilsin"
"Hyunjin sen zarar göreceksin"
"Konu Felix ise ölmeye bile hazırım"
"Tamam"
Dıt dıt dıt...
Sonda sesi boğuk çıkmıştı ağlıyor gibiydi.
Flashback
"Hyunjin eğer kendin hakkında bir şeyi o piç adamım orosbu çocuğu ve senin o sikik arkadaşlarına anlattığını öğrenirsem gözünün yaşına bakmam gebertirim seni"
"Baba yeter anlatmıycam hiç bir şey"
Flashback end
------
Flashback 2(Fazla oldu ama Bay Hwang'ın neden Bay Lee den nefret ettiğini burdan anlıyacaksınız )
"BAY LEE OĞLUMUN ÖNÜNDE BENİM KARIMLA Mİ SİKİŞTİN"
"Hmm evet öyle yapmışım.Ortaokulda beni zorbalayıp ölümüne dövüp ailemi gözlerimin önünde senin babanın öldürmesi üstüne organ mafyaları ile beni zorla çalıştırıp sizi şikayet edince daha çok küçüksün öyle şeyler yapmazsın hapse girmemiştin.Şimdi ödeştik o daha 4 yaşındaki oğlun gördü bizi hatta oğluna uyuşturucu vermiş olabilirim. Nasıl ödeştik mi? "
"UYUŞTURUCU MU O DAHA 4 YAKINDA BİR ÇOCUK"
"Onuda organ mafyası yapcan böyle şeylere alışmalı dimi?"
"EĞER ÖDEŞMEK BU İSE O SENİN SOYUNDAN GELEN PİSLİK OĞLUNU ÖLDÜREYİM"
"Denesene öldüremezsin."
"Bay Lee ilerde senin yüzünden oğlun çok kötü şeyler yaşıyacak sen o zamana kadar yaşamazsın bile"
"Ne yapsam acaba benim oğlum Hyunjin senin oğlunu ilk zorbalara sonra ilişkiye girseler ve acaba Felix'e beyin tümörü diye yanlış tedavi uygulasalar nolur?
" HWANG"
"Ah en önemli yeri unuttuk. Hyunjin Felix'i yarı yolda bırakıp 4 yıl sonra geri dönüp oğluna işkence edip öldürse mi acaba? Zaten yanlış tedavi sonucu fazla ömrü de kalmıyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cry In Secret//Hyunlix
De Todo*Felix okula yeni gelmişti ve geldiği gün Hyunjin den hoşlanmıştı ama Hyunjin Felix'in zorbasıydı ve Felix bunu öğrendiğinde bile Hyunjin den vaz geçmedi*