Со Т/и - 25 роки. День народження - 8 січня ( др автора) .Дуже любить дітей і колись ти хотіла стати вчителькою. Но за того що ти з не дуже багатої сім'ї. Ти не змогла поступити . Маєш подруг Софію, Зою , Христю і Олю. Підробляє поки не знайде нормальну роботу. Батьки розвилися коли тобі було 9 років. Жила цей весь час з мамою. Ви дуже добре спілкуєтеся. Любиш танцювати та малювати. Любить фотографуватися . Має свій інстаграм там є 500 к. підписників . Слухаєш к-поп. Ну це поки що все.
Ось це ти:Мама т/и ( твоя мама) - 52 роки . Дуже любить свою дочку. Коли дочці було 9 розвилася ( не пам'ятаю як пишеться на українській мові) з чоловіком. Працює бухгалтером . Має чоловіка . Ну це все поки що.
Ось вона :( ну уявіть що вона не актриса а просто жінка бухгалтер)
Вітчим/ тато - 54 років. Дуже любить тебе як дочку. Працює на заводі. Любить свою сім'ю. Завжди підтримує тебе . Ну це поки що все.
Ось він :Хван Хенджин - 27 років( приставте що йому 27). День народження - 20 березня. Айдол з групи Stray kids . Має дочку звати Сойон . Їй 3 роки коли вона була немовлядком її мама кинула її на Хенджина. Положила її на поріг і написала записку. Щоб він її беріг і любив. Він так і зробив. Но йому потрібно було обяснити фанатам звідки дитина. Він почав зустрічатися з дівчиною яка йому не подобається. Її звати Чейон . На публіці він грає що вони ідеальні пара( но це поки що)
Ну ось він:Хван Сойон - 3 роки. День народження - 2 Любить свого тата . Знає що її Чейон не її мама. Друже з дятьками ( ну з Stray kids). Ну це поки що все .
Ось ця прелість :
Со Чейон - 26 років. Фальшива дівчина і мама для Сойон . Ну вона не любить Хенджина а просто вона зним іза грошей. Вона розказала Лісі коли їй було два що вона не її мама. І з того моменту Хенджин став більш її ненавидіти.
Ось вона:( фотка з пінтересту я хз хто це но вона гарна)
Ну інших ви знаєте)( а з подругами познайомитися пізніше).
Від Автора:
Всім привіт) Це вже 2 мій фф) як вам знайомство? Наступна частина буде фотки з інсти( пару фоток). І і глава.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Няня для дитини Айдола....
FanficЦе фф про Хенджина і Т/и. Но у нього/неї є дитина!!?! Читайте самі котики)