2 глава " Тату......вона добра"

521 19 6
                                    

В машині:
Сой - А як тебе звати?....
Т/и - Я Со Т/и. Можна просто Т/и. А ти сонечко?
Сой - Я Хван Сойон. Для тебе просто Сойон)
Т/и - Добре сонце)
Ви приїхали до дитячого садку. Та вийшли, і Сойон повела тебе до групи в якій вона вчиться.
Вихователь - Вих
Вих - О привіт Сойон) А хто це з тобою?
Сой - Це Т/и)
Т/и - Добридень! Я няня її)
Вих - Зрозуміло. Тоді Сойон переозувайся і до групи я поговорю з    Т/и.
Сой - Добре) Па-па Т/и
Т/и - Па-па сонце)
Вона швидко переозулася і побігла.
Вих - Ви так добре поладили з нею? Як вдалося вам? В неї було не дуже багато нянь але я можу сказати ви перша яка поладила с нею )
Т/и - Ох я рада) А ви можете сказати коли її потрібно забирати?
Вих - Її заберайте о 17:20.
Т/и - Так зрозуміла, до зустрічі)
Вих - До зустрічі )
Ти вийшла та пішла до водія ( Хай його звати Нікі.  А чом би і ні)
Нікі - Ну що поїхали назад?
Т/и - Я думала у тебе є справи? Чи ти возиш тільки Сойон?
Нікі - Тільки Сойон. Це наказ господара Хван.
Т/и - Ну а що там робити будемо? Якось нудно. Але знаєш проведи мені екскурсію по будинку. І покажи кімнату Сойон) А то можливо там бардак і я приберу)
Нікі - Ок. Тоді ми в 17:00 будимо виїхати з будинку)
Ви говорили по дорозі додому і коли була екскурсія по дому. Ви здружилися, і тобі стало цікаво "хтож батько Сойон?"
Т/и - Нікі а та жінка це дружина і мама Сойон?
Нікі - Ні, це типу її мачуха але не зовсім. Від батька Сойон їй треба лиш гроші. І все . А ось батько Сойон він дуже відома людина.  І як він мав пояснити звідки дитина?
Т/и - Ну це логічно)
Нікі - Ага. А ось і кімната Сойон....

 А ось і кімната Сойон

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
 Няня для дитини Айдола....Where stories live. Discover now