Ertesi gün okula gitmek için hazırlanıyordum.Son kez kendime bakmak için aynaya baktım
Y/N:Allah nazarlardan korusun çok güzelim maşallahSonra camdan tıklatma sesi geldi.Arkamı dönüp baktım kimse yoktu.Sonra çantamı sandalyeden aldım tam kapıdan çıkacaktım ki yine camdan tıklatma sesi geldi,yine arkamı dönüp baktım....Hyunjin....ahh napıcam ben bunla.Kapıyı biraz aralayıp biri var mı diye baktım sonra kitledim.Gidip camı açtım.
H:Günaydın aşkımm*çok tatlı gülüyordu*
Y:Burda ne arıyorsun?(galiba fazla ciddiyim ama napiimm)
H:sana bakmaya geldim gelicekmisin diye
Y:Tamam artık baktıysan yere in
H:peki,seni dışarıda bekliycemHemen aşağı indim annem evde yoktu,heralde iş başvurmaya gitmişti.Kapıdan çıkar
çıkmaz önümde dikilen annemi gördüm.Hatırlatma:
A:annemY:ııı,anne?
A:o çocuk kim?
Y:Hangi çocuk?*Annem güler ve sen daha dün küçücüktün şiirini okur*
Y:Anne benim sevgilim falan yok hem sen yanlış görmüşsün
Derim ve zorla da olsa dışarı çıktım.Dışarı çıktığımda evin önündeki duvara yaslanan Hyunjini gördüm pis pis gülüyordu.Sinirli olduğum için hızlı ve Hyunjini beklemeden yürüdüm.Hyunjinin arkamdan geldiğini hissettim ve durmadım.Bir ara başım dönmeye başladı gözlerim karardı ve ŞAK yere yapıştım...
Gözlerimi açtığımda beyaz biryer gördüm acaba cennettemiydim? Sanmam,hastane kokusu aldım ve bir kapının açıldığını hissettim kafamı yukarı bakmak için çevirdiğimde Hyunjini,annemi,babamı ve ablamı gördüm.Hepsi bana endişeyle bakıyordu Hyunjin hariç,o her zamanki gibi sakindi.Anneme baktığımda gözünden bir yaş aktı ve gelip bana sarıldı.1-2 saat boyunca hepsi yanıma gelmişti,Hyunjin hariç o bana o saatler içinde sadece baktı ve bir kelime bile etmedi.Sonra bizimkiler dinlenmem için eve gittiler,Hyunjin hariç ;)
Hyunjin onlar gittikten sonra bana yavaş yavaş yaklaşmaya başladı baş ucumdaki sandalyeye oturdu ve elimi tutup okşadı ve yine tatlı tatlı güldü aww yemek istem o an onu.İşte onu yemeği düşünürken birden dudaklarımı onun dudaklarında buldum. Nedense o zaman rahatlamıştım (CRİNCEE). Dudaklarını bıraktığımda nihayet konuştu.
H:iyi misin?
AYY BANA İYİ MİSİN DEDİİ KESİN BANA AŞIIKKK
sakinim...
Y:Ev-evet
Ben neden şimdi kekeledim ki off herşeyi mahvettim hani ciddiyim offf...
*Bana sakince güldü*
H:biliyo musun utandığında çok tatlı gözüküyosun
Y:N-ne,ben utanmadım ki ben normalim yani iyiyim gerçekten bak inanmıyo musun aa inanma canım- ay şey pardon..
Yine kendimi rezil ettin off
Ve birden kendimi onun dudaklarında buldum bu sefer beni daha ser öpüyordu(Allahım ben bunları yazacak ne yaptım) bende kendimi tutamadım ve eşlik ettim.Nefeslerimiz kesildiğinde birbirimizi bıraktık ama Hyunjin sanki hiç duracak gibi değildi. Sonra boynuma yaklaştı ve anladınız...
Dakikalar veya saniyeler(öyle bişey) geçtikçe daha sert öpüyordu sonra birden kapı açıldı ve gelen....
Eveeet
Bu bölümde diğer bölümler gibi cringe ti. Aslında bu bölüm hepsinden daha cringe.Az önce Minsung fici okudum o yüzden bu kadar imanlı şeyler var ve 2,54 kişi okumuş gerçekten çok teşekkürler ve herzamanki kapanışımı yapayım:
Baayyss🌺💖