Bölüm 1

46 1 0
                                    

Arkadaşlar bu jk ficimden sonra 2. Ficim. Tabiikide jk ficim daha bitmedi ama çoğunlukla bu hikayeyi yazcam. Bazı acemilikler olabilir şimdiden özür dilerim. Yazım hataları içinde özür dilerim.
***************************************************************

Bölüm 1

Merhaba ben Almina. 19 yaşında jypde stajyerim. Bugün çok heyecanlıydım çünkü bir jyp grubuna alınacaktım. Yolda yürürken, birinin omuzuma hızla çarpması ile canım çok yanmıştı. O kişiye. "Dikkat etsene be!"

"Şey özür dilerim hanımefendi..."
"Sorun değil ama dikkat- Bir dakika! Bu ses... Bu ses... Bu ses HYUNJİN!!"
"Beni nereden tanıyorsun?"
"Ben çünkü bir stayim ve bu şirkette stajyerim bugün ise, bir gruba alınacağım..."
"Oh anladım demek bir staysin? Peki ismin ne?"
"Almina."
"Tamam, bende şirkete gidiyordum grubum beni bekler."
"Şu an inanamıyorum gerçekten şu an HWANG HYUNJİN HEMDE STRAY KİDS'TEKİ HWANG HYUNJİN İLE Mİ KONUŞUYORUM!! BU BİR RÜYA OLMALI!!"
"Sessiz ol Almina. Sakin biraz. Hadi beraber girelim şirkete."
"Tamam..."

Şu an kafayı yemek üzereydim! Gerçekten hyunjin ile beraber şirkete adım atıyordum.! Bu bir kabus veya rüya olmalıı! Çıldıracağım...

"Evet şirkete geldik. Hadi sen şirketin müdürüne git. Bende gruba."
"Tamam."

Şirketin kurucusunun odasına gelmiştim. Burası hayal ettiğimden de büyüktü. Kurucunun odasının kapısını tıklattım. "Gel" sesi gelince odaya adımımı attım.

"Hoş geldin çocuğum"
"Hoş buldum efendim."
"İsim neydi?"
"Almina efendim."
"Tamam Almina sen stajyerdin değil mi?"
"Evet efendim, ve bugün bir gruba alınacaktım."
"Onu kararlaştırdık biz. Stray kids grubuna alındın kızım. Rapte,dansta,vokallikte tam onlara uygun bir kızsın."
"Neee! Gerçekten mi??"
"Evet şuraya imzanı at"
"Tamam efendim"
"Tamamdir, Stray kids'in özel şoförü seni gelip alacak ve direkt yurda götürecek."
"Saolun efendim görüşürüz."
"Görüşürüz"

Çok ama çok heyecanlanmıştım. Ben gerçekten... Stray kids grubunamı alınmıştım şimdi? Bu bir rüya olmalı! Hemen telefonumu çıkartıp, en yakın arkadaşım senoşuma msj attım.

Buda sena Texting zmnıı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Buda sena
Texting zmnıı

Best friend'im❤️:Senaaaaaa knkkkk acilen bakakakakak.

Küçük civciv🐣:Efendim orospu çocuğu knkm :D

Best friend'im ❤️:KANAKAKAKAKKAKAJAJAJ

Küçük civciv🐣:Knk ne diyorsun Türkçe konuş arapça değil.

Best friend'im❤️:Knkkkkkkk deliriyorummmmm. Stray kids'in grubuna alındımmmmmmmmmmmmmmmmmmğh

Küçük Civciv🐣:Neeee! Knkkkkkk çok şanslısınnnnnnnğhh

Best friend'im❤️:Eveeeetetette knkkkkkk birde biasım hyunjin ile aynı gruptayim ayagagagaggagagaggagagaggagagaggagag

Küçük civciv🐣:Eveeeetttt oda vardı demi? Almina knkcm sana şimdi burada bir Fatiha okuyacam İÇ HSJXJJSJAJXJSJZHXHSHHZHS

Best friend'im❤️:Knk sen hangi gruba alındın?

Küçük civciv🐣:Twice'a alındım knk.

Best friend'im❤️: Çok iyi knkk.
Neyse ben kapatıyorum şoför geldi
Görüşürüz aşkommm❤️👁️👄👁️

Küçük civciv🐣: Görüşürüz knk

Sonunda şoför gelmişti. Kalbim pır pır atıyordu... Çok heyecanlıydım... Acaba onlar beni sevecekmiydi? Acaba bana değer vereceklermiydi? Acaba stayler beni beğenecekmiydi? Kafamda bu tür bir çok soru vardı. Yurda gelmistik beni kapıda hyunjin Felix ve bang Chan karşılamıştı. Hadi bismillah...

"Hoş geldin yeni idolümüz."
"Hoş buldum hyunjin."
"Bizi nereden tanıyorsun?"
"Ben bir stayim bang Chan oppa"
"Demek öyle? Bir stay idolümüz oldu çok şanslıyız"
"Asıl ben şanslıyım."
"Gel bakalım içeri diğerleriylde tanış."
"Ben hepinizi tanıyorum ztn. Sizin ben ile tanışmanız gerekiyor."
"Tamam içeri geç orada tanışalım hepimiz."
"Tamam"

İçeri geçtim hepsi bana gülümseyerek bakıyordu. Gerçi minsung ikilisi birbirine bakıyordu sadece. Vay anam babam bunlarıdamı gorecektim.

"Kendini tanit"
"Peki. Ben Almina 19 yaşındayım. Grubunuzun vokali ve rapcisiyim. Türkiyeden geldim, yani türk bir stayim."
"Tamam bizi tanıyor musun peki?"
"Evet çünkü stayim..."
"Tamam o zmn aramıza hoş geldin."
"Hoş buldum :D"

Hyunjin çok yakışıklı görünüyordu. Gerçi ona karşı biseyler hissetmiyorum desem yalan olur... Her neyse, umarım bir gün bu duygularımı ona söyleyebilirim...

Hyunjin:Almina kapıda mı dikileceksin? Geç artık içeriye.

Almina:Tamam. Sadece birazcık heyecanlıyım. Benim yerimde hangi stay olsaydı aynı olurdu yani.

Bang Chan:Bir şey sorabilir miyim Almina?

Almina:Sor oppa.

Bang Chan:Staysin ya hani hangilerimizi bias tutuyordum ve kimleri shipliyordun?

Almina: Açıkçası biasım Hyunjin. Ama ben hepinizi çok seviyorum yani odam sizin posterleriniz ile doluydu da..

Bang Chan:Peki kimleri shipliyordun?

Almina: Hyunlix,Minsung,Chanmin,Jeongbin.

Bang Chan:Güzel. Artık grubumuzda olduğuna göre bizim minsung ikilimizi her gün göreceksin.

Almina:Aaa doğru unutmuştum.

Seungmin:Almina peki best shipim kimdi?

Almina: Tabiikide minsung ve chanmin diyer shipkerimide seviyorumm.

Minho:Vay be. İlginçmiş.

Eveeettt bölüm sonu arkadaşlar tanışmayı bu kdr kesmek istiyorum çünkü olaylara hemen giriş yapmak istiyorum. 2. Bölümde olaylar başlamaya başlayacak. Görüşürüz. 2. Bölümde muhtemelen birazdan atarım bys

SKZ 9. KIZ ÜYE HYUNJİN İLE HAYAL ET.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin