⛓️Almina(sizsiniz)⛓️
Bu sensin cnm
19 yaşında bir genç kızsın. Tam 3 yidur jypde stajyersin ve bu sefer jypnin idol gruplarından birine idol olarak gireceksin. Ve Stray kids'e alinacaksin.
⛓️Hwang hyunjin⛓️
23 yaşında. Sen ile sevgili olacak kişi. Grubunuzdada en çok bias seçilen kişidir.
⛓️Bang Chan⛓️
En büyüğünüz. 25 yaşında. Hepinize ve staylere canından çok değer veriyor. Hepinizin derdini ise, kendi derdiymis gibi görüp, yardımcı oluyor.
⛓️Kim seungmin⛓️
Kendini çirkin görüyor ama oysa ki çok tatlı biridir. Hepinizi çok seviyor, ve çok değer veriyordur 22 yaşında.
⛓️Yang Jeongin⛓️
21 yaşında. Hayatında en çok güvendiği kişi changbindir. Hepinizi çok çok seviyordur. Ama changbin onun için herkesten daha farklı...
⛓️SEO Changbin⛓️
24 yaşında. Dıştan soğukkanlı görünse de çok ama çok samimi, ve tatlı biridir. Abimiz kaslarıyla tanınır. Hepinize çok değer veriyor ama jeongin'i herkesten daha çok önemsiyor.
⛓️Lee Felix⛓️
Her şeyini seninle paylaşan ve her şeyini sana anlatan sevimli civciv Felix. 22 yaşında. Herkesi çok seviyor. Kısacası sevgi dolu biridir.
⛓️Han jisung⛓️
Minho'dan hoşlanıyordur. Sevgi dolu, Sincaba çok benzeyen oppamizdir. 24 yaşında.
⛓️Lee Minho⛓️
Jisung'u deli gibi seviyordur. Ama stayler yüzünden ona çok yakın olamıyordur. Canlı yayında değilken, jisung'a her zaman çok yakındır. 24 yaşında.
⛓️Sena⛓️
Senin en ama en yakın arkadaşındır. İlkokuldan beri arkadassiniz. Hayatında en çok güvendiğin ve Üzüntünü,Dertlerini ve seni rahatsız eden her şeyi merak eder. Oda jypde stajyerdir. Ve 19 yaşında. Twice grubundadır.
⛓️Seo-jun⛓️
Star boys grubunun lideridir. 21 yaşındadır. Senden hoşlanan 2. Kişidir.
Eveeett tanıtım bu kdr. Byss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SKZ 9. KIZ ÜYE HYUNJİN İLE HAYAL ET.
RomansaHyunjin ile hayal et fici.. açıklama : Almina(sizsiniz) jyp şirketinde 17 yaşından beri stajyer ve şu an 19 yaşında. bir staydir kendisi...