Bugün, 17 Kasımdı, tarihlerden 17 Kasım. Okullar 1 haftalık tatildeydi, ama bugün cuma, cumartesi ve pazar sonraysa pazartesi. Kendimi hiç okula gitmeye hazır hissetmiyordum çünkü resmen hiç dinlenemedim. Tatil çoook çabuk geçti sanki 2 gün gibi, eminim hiçbir öğrenci bunun gerçekten tatil olduğuna ve tatilin bittiğine inanmıyor. Her neyse, kısaca söyleyebileceğim şeyi epey uzattım, ama bende böyleyim napıyım, konuşmayı seviyorum. Bu sefer çok ve gereksiz uzattım, her neyse buda bir özelliğim, bu arada ben Duru. Şimdi Efla'yı arıycam ve biraz sohbet edelim diycem. Saat şuan 14:48.
- Alo Efla naberr? (Duru)
- İyi Duru senden naberr?(Efla)
- Bende iyiyim, oturuyorum, canım sıkıldı, dedim Efla'yı arıyım.(Duru)
- Çok iyi demişsinn.(Efla)
- Eee okullar açılcak, nasıl hissediyorsun?(Duru)
- Hiç iyi hissetmiyorum, o Özge cadısını görmek istemiyorum.(Efla)
- Of of bende, ama gitmek zorundayız. Zaten bu sene çok iyi çalışmalıyız, istediğimiz meslekler için.(Duru)
- Kızım, bak sen psikolog olursun da, ben nasıl olcam?(Efla)
- Ya sen iç mimar olmak istemiyo muydun?(Duru)
- Evet, istiyordum.(Efla)
- Sen yaparsın, ben sana güveniyorum, arkandayım ben senin.(Duru)
Daha çoooookk konuştuk, telefonu bi kapattım tam 1 saat konuşmuşuz, dedim oha, aslında hep bu kadar konuşuyoz da neden şaşırdım bilmiyorum. Tam oha dedim, annem odaya girdi.
- Nasılsın Duru'm?(Hayat)
- İyiyim annem, Eflayla konuştuk, oturuyorum şimdi.(Duru)
- He iyi o zaman, işin falan var mı?(Hayat)
- Yoo, neden ki?(Duru)
- Gel beraber film izleyelim dicektim, mısır da patlattım, abur cubur da var.(Hayat)
- Olurr, izleyelimm, uzun zamandır izleyemiyorduk, iyi olur, izleyekk.(Duru)
Annemle izlemek istediğimiz filmi seçtik, koltukları vesaire birleştirdik, ışığı kapattık ve filmi izlemeye başladık, ortam mükemmeldi. Annemle zevklerimiz uyuyordu, o nedenle film seçmekte zorlanmıyorduk. Birden kapı çaldı, kimse gelmicekti, acaba kimdi? Annem, "Ben bakarım" dedi, bende tamam anlamında başımı salladım. Gelen Eflaydı. Efla kapıdayken annem ve Efla arasında şöyle bir diyalog geçti:
- Hoşgeldin Eflacım, gel otur, bizde tam film izlicektik, beraber izleyelim.(Hayat)
- Hoşbuldum Hayat Teyze, valla hayır diyemem, izleyelimm.(Efla)
- Gel kızım, hadi.(Hayat)
- Geldimm.(Efla)
Annem Efla'yı çok seviyordu, ama ben daha çok seviyordum. Şuan lise birinci sınıftayız, biz Eflayla ortaokul 5. sınıftan beri arkadaşız. Annemle Efla'nın annesi Miray Teyzem'de çok yakındı, bizim gibilerdi. Babalarımıza gelirsek, Efla'nın babası bi hastalıktan dolayı vefat etmişti, benim babamsa iş için başka bir şehirde yaşıyordu. Ama annemle anlaşamıyorlardı, o nedenle ayrılmışlardı. Kardeş olarak ben tek kardeşim, Efla'nın ise Sedef adında bi kız kardeşi vardı. Efla ve ben aynı yaştayız, 15 yaşındayız, kardeşi ise 11 yaşında. Her neyse. Filmi izledik ve film bitince bi tık üzüldük, hatta annem filmin sonu üzücü bitti diye ağladı. Sonraysa odayı topladık.
- Film çok güzeldi dimi kızlar.(Hayat)
- Evet gercekten çok güzeldi.(Efla)
- Annecim senin için güzelden daha çok üzücü gibiydi, ama neyse.(Duru)
- Ama sonu üzücü bitti be kızım.(Hayat)
- Şaka maka evet ya.(Duru)
- Bakın ne dicem, bugün Efla ve Miray bizde kalsınlar, okullarda açılcak şurda kaç gün kalmış, azcık eğlenirizz, kutu oyunu falan oynarızz, ne dersiniz?(Hayat)
- Ayy evet çok güzel olurr.(Duru)
- Bana uyar, annemde kabul ederse okeyy.(Efla)
- Ben arıycam şimdi anneni, kalcanızz.(Hayat)
- Ayy Hayat Teyzem ya.(Efla)
Diye konuştuk, sonra annem yanımıza geldi. Miray Teyze'yi aramıştı fakat yanımıza geldiğinde suratında üzgün bir yüz ifadesi vardı izin vermediğini anlamıştık. Ama sonra annemin "Şakaaa, izin verdi, gelicek, kalıyosunuz!" diye bağırmasıyla irkildik ve birbirimize sarılıp, güldük. Sonrasında Miray Teyze geldi.
- Hosgeldin Miray Teyzeee.(Duru)
- Hosgeldin Mirayy.(Hayat)
- Hosgeldin annee.(Efla)
- Hoşbuldum, naberr?(Miray)
- İyi senn?(Hayat)
- Bende iyiyim de, biraz daha içeri girmezsek bu buz gibi havada kardan adama dönüşücem.(Miray)
- Bende kardan adama döncem ve çok alındım bana hoşgeldiniz demediniz hiçbiriniz.(Sedef)
- Ayy alınma Sedefimm, sende hosgeldinn.(Duru)
- Evett alınmmaaa, hosgeldin canımm.(Hayat)
- Sende herşeye alınıyosun zaten dostum.(Efla)
- Baak Efla bana karışmaaaa(Sedef)
- Ben ablanım senin Efla değil.(Efla)
- Demek adın Efla değil Adsız senin adın.(Sedef)
- Komik değil.(Efla)
- Peki.(Sedef)
- Kızlar sakin olun, hadi içeri gelin!(Hayat)
Biraz oturduk, sohbet, muhabbet derken saat 17:30 oldu. Bi anda kapı çaldı ve gelen...
DEVAM EDECEK~
Merhaba bugün yeni hikayemin ilk bölümü sizlerle, umarım beğenirsiniz, yorum yapmayı unutmayınn.
Keyifli Okumalarr✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE BAŞLAYIP ONUNLA BİTİRDİN
Teen FictionBU HİKAYE TAMAMEN HAYAL ÜRÜNÜDÜR, GERÇEK HAYATTAN ALINTI DEĞİLDİRR!