TWİLİGHT'İN AĞZINDAN
Prenses Celestia düşüyordu.Kristal kalp ve uyum elementlereri bir iple ona bağlıydı.Sanırım o ölmüştü.Ölmediyse bile şimdi ölecekti.Gözümüm önünde tüm equestria batıyordu ve hiçbişey yapamıyordum.Celestia düşmek üzereyken şimşek hızında bişey onu tuttu.
TWİLİGHT'İN AĞZINDAN
Dumanlar dağılınca onun bir pony olduğunu anladım.
Ama bu pony Celestia'ya çok benziyordu.Sadece saç şekilleri ve sevimli işareti yoktu.Sombra:Ama bu olamaz!
Yeni pony:Gördün ya demek ki oluyormuş.
BİR SÜRE SONRA...
Twilight:Hala savaşıyolar.
Fluttershy:Şey...
Rainbow:Hadi ama..
Fluttersht:Kızlar.
Pinkie:Hadi ama ben bile sıkıldım.
Fluttershy:Kızlar!
Mane 5:Ne?
Fluttershy:Bir mektup buldum.
Mane 5:Eee oku o zaman.
Fluttershy:Mektup şu yeni ponyden gelmiş
Sevgili Twilight,
Sombra'dan kurtulmak için yazdıklarımı sorgulamadan uygulayın.
İlk önce tüm ponyler bir çember yapın.Sonra prensesler bır kalkan yapsın.Daha sonra ponyler içindeki sevgiyi salsınlar.Bu güç yeryüzü ponylerinin toynaklarından,kanatlıların kanatlarından,boynuzluların boynuzlarından,prenseslerin hem kanat hem boynuz hem toynaklarından çıkcak.
TWİLİGHT'İN AĞZINDAN...
Yapılanlar uygularınca bir gökkuşağı ortaya çıktı.Gökkuşağı yeni ponynin boynuzuna gitti.Bu gücü Sombra'ya attı.Sombra'da ona güç attı.Sombra yok olmuştu.Yeni ponyde çoooook uzağa uçtu.Neden kalkan yaptığımızıda anlamıştım.Patlamada Sombra'nın kalkanı yokolmuştu.Bizde kalkanı kaldırdık ve Celestia'nın yanına gittik.
Luna:Celestia'yla ben ilgilenirim.Siz onun yanına gidin.
Applajack:Hadi kızlar gidelim.
Yeni ponyin yanına vardık ama orası çok dumanlıydı.
Rainbow:(kanatlarıyla dumanları üfürdü)
Pony kalktığında bir gariplik farkettik...DEVAM EDECEK...