─── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ────── ⋆⋅☆⋅⋆ ── 🌄🍁☂️🌌 ── ⋆⋅☆⋅⋆ ───
Scara'nın Anlatımıyla
Inazuma'ya gitmek için Kazuha'nın ayarladığı lüks ama hoş bir teknedeydik. Teknenin arka kısmı tamamen yastıklar ile donatılmıştı ve açık konuşmak gerekirse çok rahattı.
Rahattı rahat olmasınada kıçım donuyordu. Sonbaharın ortasında minik bir deniz yolculuğu yapıyorduk ve ben salak gibi kısa kollu giymiştim. Aferin sana Scara.
Kollarımı kendi etrafıma sardım ve bacaklarımı kendime çektim. En azından bir süre böyle dayanabilirdim. Zaten en kötü hastalanırdım.
Kendimi ısıtmaya çalışırken üzerime bir gölge düştü. Başımı kaldırdım ve bana biraz sinirli gözler ile bakan Kazuha'yı gördüm. Elinde bir hırka tutuyordu.
"Scara senin amacın hasta olmak mı?"
Gözlerimi ondan kaçırdım ve cevap vermedim. Bugün uyuya kalmıştım ve yetişmek için elime ilk gelen şeyleri giymiştim.
Kazuha nefesini sesli bir şekilde verdi ve sağ elini alnına koydu.
"Şanslısın ki yanıma yedek hırka almıştım, giy şunu."
Kazuha bana hırkayı uzattı. Uzatması ile birlikte hırkayı hızlıca aldım ve üzerime geçirdim. Daha çabuk ısınmak için hırkaya iyicene sarıldım.
"Teşekkür ederim."
Kazuha gülümsedi ve yanıma oturdu. Hırkasından buram buram onun sonbahar yağmuru kokusu geliyordu. Bu koku beni garip bir şekilde huzurlu hissettiriyordu.
Gözlerim Kazuha'ya kaydı. Rüzgardan dolayı beyaz saçları ve kırmızı tutamı uçusuyordu. Sanki saçları rüzgar ile birlikte bir ahenk yakalamıştı. Kırmızı gözleri arkada ki güneş ile çok güzel bir uyum yakalamıştı. Onun gözleride güneş gibi parlıyordu. Bu şahane resmide minik gülümsemesi ve kıkırtıları tamamlıyordu. İnstagram'a bir fotoğraf atmıştı ve fotoğrafın altına gelen yorumlara gülüyordu.
"Hey Scara fotoğraf çekinelim mi?"
Bana sorduğu soruyla biraz afalladım. Bunu beklemiyordum
"Pek fotojenik değilim."
"Olsun anı olarak kalır."
Çok çocuksu bir heyecanı vardı. Ona hayır diyemedim.
"Ah peki."
Kazuha'nın gözleri parladı ve hemen telefonunun ön kamerasını açtı.
"Hazırsan çekiyorum...3...2...1"
Ekran beyazlaşıp geri geldi ve telefonun sol köşesine fotoğraf düştü. Kazuha fotoğrafı incelemek için açtı.
"Scara keşke biraz gülümseseydin ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Celebrity | KazuScara
Hayran Kurgu(Love and War Serisinin 1. Kitabı) 💚TAMAMLANDI💚 Kazuha sen benim herşeyim olmuştun. Kırmızı gözlerin huzurlu bir sonbahar gününü andırıyordu aynı zamanda beni kavuruyordu. Sevgilim... Benim seni öldürmem gerekiyordu ama sen çoktan benim tekrar ya...