Bölüm düz yazı olacaktır bilginiz olsun
¯¯¯
HyunHwang
Lixie
Geldim ben inebilirsinLixLixLixie
İniyorumm
[💌]Felix
Hyunjin'in mesajı ile apar topar evden çıkmak için kapıya yöneldim ve tabii beklendiği üzere ayakkabılarımı giymeye çalışırken yere düştüm.Bu kadar sakar olmak cidden zor. Hyunjin gelen sesi duymuş olacak ki, bana seslenmeye başladı. Daha fazla bekletmemeye karar vererek hızlı adımlarla aşağı indim.
Bana endişe ile bakan bir Hyunjin bulunca yüzümde küçük bir tebessüm oluştu.
"Merak etme iyiyim, düştüm sadece."
"Bir yerin acıyor mu? Yaraladın mı?"
Cidden bu adam daha geçen hafta beni tüm okula rezil eden adam mıydı?
"Yaralanmadım Hyunjin iyiyim dedim ya."
Biraz yürüdükten sonra parka gelmiştik.
Ben gözlerimle oturacak bank ararken Hyunjin bütün dikkatimi üzerine çekmişti, sanki birşey söylemek istiyor gibiydi. Bu konu üzerinde fazla durmadım çünkü anlatmak isterse bana anlatırdı.Sonunda bulduğumuz boş bir banka oturduk.
Aramızda çok tuhaf bir sessizlik vardı. İkimizde konuşmak istemiyor gibiydik. Daha sonra gözüme parkın karşısındaki dondurmacı takılmıştı."Hyunjin! Şuradan dondurma alalım mıı?"
"Alalım Lixie." diyerek elini bana uzattı. Beraber dondurmacıya doğru yürümeye başladık.
Her ikimizde dondurmalarımızı alarak yavaş yavaş tekrar banka yürümeye başladık.
Ben dondurmamı hızlı hızlı yerken, Hyunjin bana göre gayet yavaş yiyordu. Çoğu zaman bakışlarını üstümde hissediyordum fakat ona bakmıyordum.
En sonunda dayanamayarak kafamı ona doğru çevirdiğimde, gözlerim gözlerine kenetlendi. Fakat bu göz teması Hyunjin'in bakışlarının dudağıma yani dudak kenarıma düşmesiyle sonlanmıştı. Tüm bedenimin gerildiğini hissettim.
"Her tarafına Bulaştırmışsın Felix."
Hyunjin yavaş yavaş dudaklarıma yaklaşmaya başladı. O yaklaştıkça ben terlediğimi hissediyordum.
En sonunda dudaklarımız arasında çok az bir mesafe kala Hyunjin'in dudaklarından çıkan kelime ile bütün dikkatim dudaklarında toplanmıştı.
"Bu yapacağım şey için özür dilerim Lix"
Daha ne için özür dilediğini çözmeden dudaklarımın üstünde hissettiğim dudaklar ile dünyayla iletişimimi tümüyle kesmiştim. O an başka bir boyutta gibiydim. Bu his cidden çok güzeldi.
Dudaklarını biraz dudaklarımın üzerinde tutup en sonunda asla beklemediğim bir hareket yapıp dudağımın kenarını yaladı ve dudaklarımızı ayırdı.
Gözlerim hala kapalıydı. Dudaklarımın üstündeki sıcak nefesin kaybolduğunu anladığımda, yavaş yavaş gözlerimi açtım. Fakat bu görüntü asla beklediğim bir görüntü değildi. Hyunjin gitmişti...
¯¯¯
Çok saçma oldu yazacak bir şey bulamıyorum kb😔düzenlendi 02.06.24
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Plush Toy || Hyunlix
FanfictionLixLixLixie Peluşunu beğendin mi? Çok tatlı Aynı sana benziyor HyunHwang Ne? Tatlı mı? Ben mi? Saçmalık. O peluşları sırama koymayı muhtemelen ne zaman bırakırsın? LixLixLixie Umm, sanırım asla ¯¯¯ Texting Düz Yazı Mini fic arkadaslae okumayin...