10-🧸

269 29 3
                                    

LixLixLixie
Hyunjin
Daha ne kadar benden kaçmayı düşünüyorsun

HyunHwang
Yoo kaçmıyorum, nerden çıkardın

LixLixLixie
Hyun, çocuk mu kandırıyorsun

HyunHwang
|Evet
Hayır niye kandırayım

LixLixLixie
Hyunjin kaçmana gerek yok arkadaşlığımızı falan bitirmeyeceğim
Sana sinirli veya kızgın da değilim
Bu arada sandığımdan daha hızlı bir koşucuymuşsun

HyunHwang
Ne yani kızmadın mı

LixLixLixie
Hayır Hyunjin kızmadım
Zaten istemeseydim izin vermezdim rahat olabilirsin

HyunHwang
İnanamayacaksın ama üstümden koca bir yük kalktı
İlişkimizi bitirmek isteyeceğini sanmıştım

LixLixLixie
Hayır Hyunjin asla böyle bir şey istemem
Hadi gel bahçede bekliyorum seni

HyunHwang
Geliyorum Lixie'm

¯¯¯

Felix

Hyunjin gün boyu benden kaçmıştı. Benim bulunduğum bir ortama girdiği zaman veya beni gördüğü zaman arkasına bakmadan oradan ayrılıyordu. Bu yüzden gün boyu onunla hiç konuşmamışım.

Beni öptüğünde dolayı ona sinirli veya kırgın mıydım? Kesinlikle hayır, kızgın değildim ama kırgındım. Kırgın olduğum nokta ise beni öptükten sonra ortadan kaybolmasıydı.

Hem onu özlediğim için hem de neden öylece kaybolduğunu sormak için çağırmıştım. Bana yazmasının üzerinden 5 dakika geçmişti fakat hala gelmemişti. Endişelenmeye başlamıştım ki okuldan çıktığını gördüm. Gözleriyle tüm bahçeyi tarıyordu ve bunu yaparken cidden çok komik gözüküyordu. Beni görmesi için deli gibi elimi sallıyordum. En sonunda fark edince hızlı adımlarla yanıma yürümeye başladı.

"Hoş geldin"

"Hoş buldum"

Beraber hem bahçeyi geziyor hem de birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk. En sonunda konuşmaya başlayacaktım ki aynı şeyi düşünüyor olacağız o da benimle beraber konuşmaya başlamıştı.

"Hyunjin, sana bir şey söylemek istiyorum. "

"Felix, sana bir şey söylemek istiyorum"

"Ah, ilk sen söyle."

"Ah, ilk sen söyle."

Artık cidden beni mi taklit ediyor diye düşünmeye başlamıştım.

"Evet Hyunjin, dinliyorum."

Bunu demem ile beraber Hyunjin'in beni bir banka oturtup ellerimi elleri arasına alması bir oldu.

"Lix, bu teklifi burada yapmak ne kadar doğru olur bilmiyorum ama seni çok seviyorum ne kadar ilişkimizin başında anlaşmazlıklar olsada artık öyle şeylerin olmaması beni çok mutlu ediyor, eğer sende kabul edersen ilişkimizi bir sonraki seviyeye taşımak istiyorum. Felix, benimle çıkar mısın?

¯¯¯
ne yazdığım hakkında hiç bir fikrim yok😓

düzenlendi 02.06.24

Plush Toy || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin