paragraf çözerken gelen ilham...
Taehyung okula vardığı gibi soluğu Hoseok'un fakültesinde almıştı. Normalde stüdyoda çalışacaktı ama hoca provayı iptal edince Hoseokta derse gelmişti. En azından Taehyung'a bu şekilde mesaj atmıştı. Taehyung kafeteryaya yönelirken aklında dönüp dolaşan şey Jimindi yine. O motorcu tipi resmen mahvetmişti onu.
Hoseok tüm çekiciliğiyle kahvesini yudumluyor arkadaşı ile konuşuyordu. Birçok erkek ya da kızın bakması Taehyung'un gözünden kaçmamıştı. Hoseok'un yanına adımladı ve selam vererek oturdu.
-Hoşgeldin Tae. Bu arkadaşım Namjoon. Konservatuvar okuyor. Namjoon o da Taehyung. Yazılım okuyor.
Kısa bir selamlaşma sonrası Namjoon derse geçti. Taehyung da sonunda dilindeki baklayı attı.
-Hoşik valla tanrı belamı verdi benim.
-Jimin mi konu?
hoseok kollarını masaya yasladı ve ilgisini tamamen ona verdi.
-Tabiki evet. Ben bugün otobüse bindim ya. Otobüs gidiyor falan. Kırmızı ısıkta durduk.
-Jimini mi gördün??? Yuh.
-Evet hemde motoruyla.
-Oha ya her yerde karşılaşırsınız bu gidişle. Tuvalette bile. Sonra şeylerinizi görürsünüz. Ve sonra kalkar. sora muk muk.
Hoseok büyük bir kahkaha ile arkasına yaslandı. Taehyung ise göz devirdi. (sadece müstehcen şeyler düşünmemeye çalışıyordu)
-Geç dalganı sen geç. Ama aşırı iyiydi otobüste baygınlık geçirdim resmen.
***
Hoseok ile olan sohbetlerinin ardından derse girmişti Taehyung fakat odaklanamıyordu hiç. Sadece karalamaya yapıyor ve düşüncelerinin arasında kaybolup gidiyordu. Jungkook'un dürtmelerini bile hissetmemişti.
-Ssst ne oluyor? Aklın nerede senin?
Taehyung uykudan uyanır gibi oldu ve gözlerimi kırptı boş boş.
-Uykumu alamadım sadece.
Jungkook'a anlatmayı ertelemişti. Cünkü simdi bir şeyler çıtlatsa Jungkook asla yerinde durmazdı ve profesörün dikkatini çekerlerdi. Jungkook bir şeyleri sezsede sesini çıkarmadı ve derse döndü
Uzun ve sıkıcı bir dersin sonunda rahat bir nefes aldılar ve bahçeye çıktılar. Jungkook tam konuyu açacaktı ki Jinden mesaj geldi. Ve kalkmak zorunda kaldı. Taehyungta tek başına kalmıştı fakat sorun değildi. Bir ağacın dibine oturdu ve yaslandı. Sonbahara giriş yapmalarına rağmen güzel bir hava vardı. Gri ve serin. En sevdiği.
Geleni, gideni, çiftleri, kavga eden köpek ve kediyi, ders calışanları izledi. Biraz da Jimin düştü aklına. Yazmak istiyordu, adım atmak istiyordu. Tek bahanesi olan dövmeye sarıldı.
taetae
Bay park
jimin diye bir anda atlamak istemedi. O kadar da değil.
Ben Taehyung, Belki hatırlamışsınızdır. Koluma hayalet (?) dövmesi yaptırmıstım
birkac gün oldu verdiğiniz kremı de surdum fakat kaşınıyor. Ne yapmam gerektiğini bilemedim
cagır cagır cagır lutfen.../
jimtattoo
ah evet hatırladım Taehyungshi.
taetae
oha oha///
jimtattoo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Butterfly Effect
FanfictionTaehyung ilk dövmesini yaptıracaktı Minv/ yarı text @amailvine